قائم‌مقام وزیر کشور گفت: به طورحتم وزارت کشور در رسیدگی به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد و مسئولیت آن به عهده این وزارتخانه باشد کوتاهی نخواهد کرد.

"حسینعلی امیری" قائم‌مقام وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره پیگیری حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری تهران که منجر به فوت دو نفر از هموطنانمان شد، گفت: این حادثه بسیار تلخ بود لذا پس از دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور، وی جلسه‌ای را با حضور معاونت عمرانی و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها تشکیل داد تا پیگیر این ماجرا باشند.  
 
وی افزود: پس از تشکیل این جلسه بلافاصله وزیر کشور دستور داد که چگونگی این حادثه بررسی شده و تعدادی از کارشناسان نیز در محل حادثه حضور یابند و گزارش‌های لازم را استخراج کنند.
 
امیری در پاسخ به این سوال که شهردار تهران از عدم رسیدگی به مشکلات پیش آمده در کشور در چند ماه اخیر از جمله حادثه قم انتقاد کرده است، اظهار داشت: به طورحتم وزارت کشور در تمامی حوادثی که در کشور رخ می‌دهد و مسئولیت آن  به عهده این وزارتخانه ‌باشد کوتاهی نخواهد کرد.  
 
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: این وزارتخانه در حادثه قم نیز تمام اقدامات لازم را انجام داد و وزیر کشور، معاون امنیتی خود را مامور پیگیری این حادثه کرد و گزارش جامعی را نیز راجع به این حادثه در یکی از کمیسیون‌های مجلس در پاسخ به سوالات نمایندگان به طور شفاف بیان کرد.
 
وی تصریح کرد: به طورحتم هر حادثه و ماجرایی که در حوزه مسئولیت وزارت کشور قرار داشته باشد بدون فاصله و تعصب خاصی پیگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، وزارت ، کشور ، جلسه ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار