بازیگر سینمای کشورمان معتقد است که جشنواره فیلم فجر امسال به دلیل وجود آثار جذاب کارگردانان فیلم اولی و حضور پیشکسوتان در کنار هم به یاد ماندنی خواهد شد.

"نازنین بیاتی"، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال در 3 فیلم به نام‌های "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" به کارگردانی "ابراهیم ابراهیمیان"، "فرشته‌ها با هم می‌آیند" به کارگردانی "حامد محمدی" و "مردن به وقت شهریور" به کارگردانی "هاتف علیمردانی" حضور دارم که هر سه آنها با یکدیگر تفاوت دارند و به علت همین تفاوت کارها حاضر به ایفای نقش در آنها شدم.
 
وی افزود: در فیلم سینمایی "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" و "فرشته‌ها با هم می‌آیند" نقش یک خانم متاهل و در فیلم سینمایی "مردن به وقت شهریور" نقش یک دختر دبیرستانی (دختر حمید فرخ‌نژاد) را ایفا می‌کنم.
 
وی ادامه داد: با توجه به حضور کارگردانان جوان و کارهای جذاب آنها در کنار کارگردانان پیشکسوت و نام آشنا به نظر من جشنواره امسال بسیار پربار است و جشنواره به یادماندنی خواهد بود و به همین دلیل پیش‌بینی درباره کسب سیمرغ توسط فیلمی دشوار است.
 
بیاتی تصریح کرد: از بین این 3 پروژه از نظر من "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" فیلم خوبی است و موقعیت‌هایی را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار