جزییات اکران «مردن به وقت شهریور» در خارج از ایران

«مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی برنامه‌هایی برای اکران در خارج از ایران نیز دارد.

جزییات اکران «مردن به وقت شهریور» در خارج از ایرانداریوش بابائیان تهیه کننده سینما و مجری فیلم «مردن به وقت شهریور» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های مختلف برای اکران و تبلیغات این فیلم گفت: در همین هفته اکران خصوصی فیلم را در سینما «چهار سو» یا «آزادی» برگزار می‌کنیم و از امشب و فردا شب تبلیغات فیلم در گیلان، مازندران، مشهد و تهران آغاز می شود و به مرور در دیگر شهرستان‌ها نیز این کار را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اکران «مردن به وقت شهریور» در خارج از ایران بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پخش فیلم به ایران نوین محول شد و برنامه‌هایی مبنی بر اکران فیلم در آلمان و آمریکا و دیگر کشورها را در دستور کار داریم.

بابائیان در خصوص استقبال مخاطبان از این فیلم طی چند اکران آن گفت: مخاطبان طی 3 روزی که فیلم اکران شده استقبال خوبی از ان کردند در فیلم پیام سلامتی و هدف‌های مثبتی وجود دارد و می‌تواند جدا از فیلمهایی که در حال اکران هستند حرفی تازه و جذاب برای گفتن داشته باشد به این خاطر روز به روز به مخاطبان آن اضافه خواهد شد.

در خلاصه «مردن به وقت شهریور» آمده سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزتزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می‌زند.

در این فیلم که نویسندگی و کارگردانی ان به عهده هاتف علیمردانی و ساخته سال 92 است بازیگران چون حمید فرح‌نژاد، هانیه توسلی‌، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهرداد ماکویی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار