سرمربی‌ تیم هلال احمر تبریز گفت: برای قطع نوار ناکامی‌ها باید می جنگیدیم‌ تا در بدترین شرایط تیم قادر به کسب حداقل امتیاز بازی باشیم که خوشبختانه به هدف رسیدیم.

محسن خبیری‌ سرمر‌بی تیم فوتسال‌ هلال احمر تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته مقابل ماهان تندیس‌ رقابتی تاکتیکی‌، فنی و فیزیکی‌ برگزار کردیم، با وجود اینکه دو تیم با شرایط بسیار متفاوتی وارد سالن شدند اما بازی پایاپا‌یی را به نمایش گذاشتیم. ماهان با حضور بازیکنان قدرتمند و کادر فنی با انگیزه و سیر صعودی که در هفته های اخیر پیش گرفته بود برای گرفتن امتیاز از هلال احمر که حال و احوال خوبی نداشت و نبود مهره‌ها به سبب مصدو‌میت و محرومیت آزارش می داد به تبریز آمد اما غیرت و تلاش بازیکنانم‌ فرصت را از حریف گرفت.

وی افزود: تنها دلیل روند نزولی ما در نیم فصل دوم بد شانسی بود،‌ بر خلاف نتایج کسب شده بازیکنان بهترین بازی‌های خود را به اجرا گذاشتند اما امتیاز را تقدیم حریف کردند، ضعف تیم در هفته های پایانی نیم فصل نخست را می‌پذیریم اما حالا تنها بد شانسی باعث کسب نتایج نامطلوب شده است، رقابت‌ با گیتی پسند، ماهشهر‌ دلیل این مدعی ست با وجود اینکه مشکلات حاشیه تیم را آزار می‌داد 6 مهره کلیدی را در اختیار نداشتیم نفس‌ گیری برای آنها بودیم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم، اما روز گذشته مقابل ماهان فعل خواستن را صرف کرده و از آنجایی که هیچ وقت هلال احمر به بازی فردی تکیه نداشته، خلاء کمبود بازیکنان را نادیده گرفت و  تساوی سختی را از ماهان گرفت با تکیه بر کار گروهی نقاط قوت تیم حریف را شناسایی و به آنها نفوذ کردیم تا ماهان با  امتیاز کامل تبریز را ترک نکند.

خبیری در ادامه بیان داشت: ادامه همین روند نبض بازی در نیمه دوم در اختیارمان قرار داشت تا تیم قدرتمند قمی به بیش از ایجاد سه موقعیت حرفی برای گفتن نداشته باشد.

نخستین حضور جعفری درون دروازه و مشارکت در چنین بازی سنگینی با موفقیت همراه بود تا تیم از دریافت گل‌های بیشتر در امان باشد و توانایی وی در فوتسال به اثبات برسد، همچنین هر دو گل به ثمر رسیده توسط جوانان تیم هلال احمر به ثمر رسید تا در نبود مهره‌های تأثیرگذار خود ضعفی احساس نکنیم.

وی در ادامه اشاره کرد: هفته جاری با اتمام محرومیت بازیکنان بهبود مصدومان همراه خواهد بود تا برای رقابت هفته هجدهم مقابل میثاق با تمام توان عازم تهران شویم.

اما نمایش یک رقابت سالم با قضاوت عادلانه داوران محقق می‌شود و در این بین کمیته فوتسال نقش به سزایی دارد. معروفیت و جایگاه تیم‌ها نباید در تصمیم داوران خللی ایجاد کند تا در حق تیم‌هایی همچون هلال احمر اجحاف شود و هر هفته فردی از تیم با کادر فنی با محرومیت روبه رو شود.

خبیری در پایان خاطر نشان کرد : داوران یا تسلط کامل بر بازی، رقابت را مدیریت کردند تا حاشیه‌ای ایجادنشود به همین دلیل به آنها خسته نباشید میگویم البته دردیگر رقابت‌ها که قضاوت داوران به ضرر هلال احمر بود نیز رفتاری در خور لیگ برتر داشتم که با بی‌انصافی طرف‌های مقابل و اخراجم از زمین همراه بود.

منظورم از نقش کمیته فوتسال در همین جریانات بود نباید داوران با برخی تیم‌ها مهربانی کنند و به جبران آن دیگر تیم‌ها را از قضاوتی عادلانه محروم کنند.امیدوارم این امر هر چه زودتر بهبود یابد  و تا تیم‌ها حتی در صورت باخت از داوری رضایت داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خبیری ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار