حضور علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کمیته ملی المپیک امیدواری روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون را به دنبال داشته است.

محمد کنی رئیس انجمن دراگون بوت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انتخاب و حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از شش عضو هیئت اجرایی این کمیته نشان دهنده جایگاه والای انجمن در ورزش ایران است.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک خوشبختانه انتخابات بسیار خوب و دموکراتیکی را سپری کرده است و مرحله جدیدی را با مدیریتی کاملا ورزشی آغاز کرده است، انتخاب محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نکته شایسته و مهم این انتخابات بوده است.

کنی تصریح کرد: حضور محمد علیپور در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با توجه به سوابق پرباوری در حوزه‌های مختلف ورزش به طور حتم کمک شایان و بسزایی به این کمیته می‌کند.

وی افزود: حضور علیپور علاوه نقش مثبت در هیئت اجرایی کمیته ملی‌المپیک می‌تواند باعث پیشرفت ارتقاء روز افزون انجمن‌های تحت پوشش فدارسیون شود امیدواریم با حضور علیپور در این کمیته ملی المپیک درآینده مشکلات انجمن‌های تحت پوششی کاهش یابد و ملی‌ پوشان با مشکلات کمتری به مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دراگون بوت ، کنی ، علیپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار