رئیس هیأت اسکی شمال غرب تهران گفت: خوشبختانه پتانسیل اسکی استان تهران بسیار بالاست و هیأت‌های اسکی در توسعه و همگانی کردن این رشته تلاش خود را به کار بندند.

پیام نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مرحله اول مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی شهر تهران به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد که مرحله دوم آن نیز اسفند ماه در توچال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اسکی شمال غرب تهران بیان کرد: در این مرحله مشارکت کم نظیر اسکی‌بازان هیأت‌های تهران در شش رده سنی را شاهد بودیم تا جایی که شصت اسکی‌باز تهرانی در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

وی تصریح کرد: اسکی تهران پتانسیل بسیار بالایی دارد تا جایی که در روز‌های پنجشنبه و جمعه بالای 80 هزار نفر در تهران اسکی می‌کنند که ما نیز باید توان جذب علاقمندان این رشته را بالا ببریم که این جزو وظایف هیأت‌ها است.

نظر بیان کرد: استعدادیابی، برنامه‌ریزی، تدوین مسابقات و جشنواره‌ها باعث می‌شود تا به صورت سازمان یافته استعدادیابی کنیم و ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان زیادی به اسکی در سراسر کشور و به ویژه تهران وجود دارد که ما باید این علایق و انگیزه‌ها را جهت‌دهی کنیم چرا که هیأت‌ها بازوان فدراسیون در توسعه و همگانی کردن این رشته هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، توچال ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار