نمایش "آبی‌ترین آسمون" به نویسندگی علیرضا دهقانی و کارگردانی ماندانا عبقری تا 20 بهمن ماه در فرهنگسرای فردوس به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، این اثر نمایشی، که درباره محیط زیست است، با نقش آفرینی ماندانا عبقری، سعید صادقی و رکسانه عبقری تا یکشنبه، 20 بهمن ماه، ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: گل کوچولو در اثر آلودگی هوا و محیط زیست مریض شده.

ستاره، دختر کوچولو و شاپرکی که دوستان او هستند، برای نجات جانش تصمیم می‌گیرند به جنگ غول آلودگی بروند، اما متوجه می‌شوند که آنقدر شهر آلوده شده که با پاکیزه کردنش هم به راحتی غول را نمی‌توانند شکست بدهند. در این میان نسیم شمال می وزد و به کمک آن‌ ها می‌آید. او ابرهای باران زا را برای شهر به ارمغان می‌آورد و با باریدن ابرها، غول ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود و قرار می‌شود که از شهر برود. بچه‌ها و مردم شهر تصمیم می‌گیرند شهر را پاکیزه نگه دارند تا دیگر غول آلودگی خیال گرفتن شهر آن ها را نکند.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: سرپرست گروه و نویسنده: علیرضا دهقانی، طراح لباس: عادل بزدوده، ساخت عروسک: منیر مولوی زاده و آهنگساز: محمدرضا معین.

گفتنی است، فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات واقع است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09121985181 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار