سرپرست باشگاه خوزستان گفت: حاشیه‌های به وجود آمده در زمین هنگام بازی رخ نداد بلکه برخی از افراد خاص در رختکن باعث بروز مشکل شدند.

محمدحسین ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنگام انجام بازی تماشاگران را دیدم به سوی بازیکنان و داور اشیا پرتاب می‌کنند.

سرپرست باشگاه خوزستان در ادامه بیان داشت: افراد خاصی از تماشاگران به سوی داور نارنگی پرتاب کردند و به زانوی داور برخورد کرد.

وی تصریح کرد: با برد تیم فولاد تماشاگران شادی می‌کردند 50 درصد ظرفیت استادیوم در اختیار تماشاگران ما بود 50 درصد دیگر متعلق به تیم پرسپولیس بود هواداران پرسپولیس به خاطر باخت این تیم به سمت بازیکن اشیا پرت کردند این عمل از سوی بازیکنان ما نبود.

سرپرست تیم فولاد عنوان کرد: اگر تیم ما هم می‌باخت تماشاگران چنین عملی را انجام می‌دادند هر چند این رفتار کار شایسته‌ای نیست و مورد پسند هیچ کس نمی‌باشد.

ابن‌قاسم همچنین اذعان داشت: برای اینکه دیگر این عمل تکرار نشود باید فرهنگ‌سازی درستی انجام شود و این فرهنگ‌سازی دست ما نیست بلکه مسئولین باید چاره‌ای در این رابطه بیندیشند.

وی در ادامه گفت: اگر افراد دانشگاهی و تحصیل کرده و با فرهنگ به استادیوم بیایند شاید از میزان خشونت لفظی کاسته شود و به مرور فرهنگ درست در استادیوم شکل بگیرد.

ابن‌قاسم همچنین بیان داشت: اگر بازرسی درستی هنگام ورود انجام شود دیگر تماشاگران نمی‌توانند با خود سنگ و یا دیگر اشیا را به استادیوم بیاورند این کار هزینه دارد و باید راه‌های بهتری پیدا کنیم تا در هر اردوی به نتیجه خوبی دست یابیم.

وی در مورد گفته‌های بهروان عنوان کرد: ما گفته‌های بهروان را تایید می‌کنیم چرا که ورزشگاه غدیر اهواز ایراداتی دارد که مسئولان این ورزشگاه در حال برطرف کردن آن هستند.

سرپرست باشگاه فولاد در ادامه گفت: برا ی اینکه هواداران نتوانند به طرف بازیکنان چیزی پرتاب کنند باید تونل حلزونی ساخته شود تقریباً این کار انجام شده است و در باز‌ی‌های آینده اعمال می‌شود تا به هیچ کسی آسیبی نرسد.

ابن‌قاسم همچنین اشاره کرد: جایگاه VIP دست هر کسی ندهد و از دوربین‌های مدار بسته استفاده کنند و یگان ویژه را به درستی چیدمان کنند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: در بازی که فولاد مقابل پرسپولیس قرار داشت نیروی انتظامی عملکرد خوبی از خود نشان داد و در تمام طول بازی رو به تماشاگران قرار داشتند و توانستند تا حدودی جلوی خطرات را بگیرند.

ابن‌قاسم در خصوص مصدومیت سوشا مکانی و پریرا اظهار داشت: مصدومیت این دو نفر زیاد جدی نبود با یک روز استراحت که پزشک تیم مشخص کرده بود بهبودی کامل را به دست آورند و در حال حاضر با تیم به تمرینات خود ادامه می‌دهند تا در بازی هفته 24 حضور داشته باشند.

سرپرست باشگاه فولاد در پایان خاطرنشان کرد: همراه با پیشرفت فنی فوتبال کشورمان تماشاگران نیز از نظر رفتاری پیشرفت کنند تا مشکلاتی از این قبیل که برای ایران که همیشه ورزش و هوادارانی جوانمرد داشته تکرار نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرتاب ، اشیا ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار