کرمانشاه /

مربیان عراقی در کرمانشاه آموزش مهارتی می‌بینند

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بزودی میزبان آموزش مهارتی مربیان فنی و حرفه‌ای کشور عراق در کرمانشاه خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

داوود ناصری امید آموزش بیش از پنج میلیون و 200 هزار نفر ساعت در بخش دولتی و حدود سه میلیون و 200 هزار نفر ساعت در بخش خصوصی را هدف گذاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

ناصری امید در ادامه با تاکید بر آمادگی کامل استان برای آموزش مربیان کشور عراق، عنوان کرد: با ایجاد ارتباط مناسب در آینده ای نزدیک شاهد میزبانی آموزش مربیان کشور عراق خواهیم بود.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه از افتتاح دو پروژه این اداره کل در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبارات نخستین پروژه افتتاحی این اداره کل از محل کمک های بانک جهانی تامین شده و در شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه قرار دارد.

ناصری امید اعتبار هزینه شده این پروژه را 800 میلیون تومان عنوان کرد.

وی راه اندازی موقت پروژه آموزش های برتر و نوین تحت عنوان "هایتک" را پروژه دیگری دانست که در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: تاکنون برای راه اندازی این پروژه یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار جهت خریداری تجهیزات مورد نظر هزینه شده و قرار است به صورت موقت در یک طبقه از ساختمان اداره کل فنی و حرفه ای استان به بهره برداری برسد.

ناصری امید افزود: مقرر شده تا پایان سال نیز اعتباری معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان به این پروژه تخصیص یابد./ز
برچسب ها: مربیان ، عراقی ، مهارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.