انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که با نگاه کیفتی می تواند بیش از پیش نام و افتخارات خود را در تاریخ و ذهن جهانیان حک بکند و با توجه به اهداف دولت تدبیر و امید اننتظار میرود ارزش های انقلاب تثبیت و به صورت جدی گسترش یابد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشستی خبری با بیان این مطلب گفت: در دهه فجر امسال آموزش و پرورش چهار رویکرد اساسی در را دنبال می کند.

جواد حسینی با اشاره به عمومیت و فراگیری در جامعه گفت: مراسم دهه فجر از نگاه مردمی اهمیت بیشتری نسبت به نگاه دولتی دارد و معنای نگاه مردمی در آموزش و پرورش مدیران، معلمان،دانش آموزان و حتی اولیا آن ها می باشد وعمومیت بخشیدن به این موضوع باید به صورت جدی دنبال شود.

وی با اعلام اهمیت فراگیری و عمومیت نسبت به تجمع و تمرکز گفت: برنامه هایی که قرار است در این ایام اجرا شود باید نشاط و شادابی مورد نیاز برای مخاطبان را فراهم کند.

حسینی گفت: امیدوارم در این جشن باشکوه مسئولین و مردم از هرگونه جبهه گیری سیاسی پرهیز کنند و همچنان همانند سالیان گذشته شاهد سیل عظیمی از مردم در راهپیمایی 22بهمن باشیم.

وی در ادامه به برنامه های آموزش و پرورش خراسان رضوی در ایام دهه فجر پرداخت و گفت

: ما بیش از 40 برنامه از جمله توزیع 30 هزار لباس اهدایی مقام معظم رهبری به دانش آموزان استان، 22 مرکز راهنمایی و مشاوره برای اولیا، رونمایی از 300 کتاب منتشر شده توسط اولیا محصلان و کتابت قرآن کریم در یک روز را توسط دانش آموزان را در دستور کار داریم.

حسینی با اعلام خبر برنامه ای خاص در ابتدا و انتها دهه فجر افزود: در ابتدای دهه فجر مراسم " گلبانگ انقلاب" و در 22 بهمن مراسم " سرود همسرایان" در میادین اصلی شهر برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به نگاه های برون سازمانی گفت: ما در نگاه برون سازمانی از همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی برای کمک به آموزش و پرورش استفاده می کنیم و با تمامی سازمان ها با تعامل کامل ارتباط برقرار خواهیم کرد.

حسینی در نشست خبری امروز در سخنانی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه اعلام کرد: در این دولت که تمامی انتقادات به صورت کامل گوش داده می شود خبرنگاران دماسنج جامعه می باشند که کار اصلی آن ها انتقال دمای جامعه به مسئولین است.

برچسب ها: اهمیت ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.