نادر ضربعلی‌زاده، موفقیت و گسترش رشته‌ جهت یابی کشورمان را مرهون تلاش‌های مسئولان انجمن و حمایت‌های مالی و معنوی فدراسیون انجمن‌ها ورزشی دانست.

ناصر ضربعلی‌زاده دبیر انجمن جهت‌یابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن جهت یابی طی 2 سال گذشته موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است این رشته در حال حاضر حمایت مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی و پیگیری‌های مستر عظیمیان رییس انجمن جهت یابی در حال حاضر در 22 استان فعالیت دارد و تا پایان هفته جاری این رشته در استان قم نیز فعال می‌شود.

وی ادامه داد: محمد باقر انصاری از سوی عظیمیان رییس انجمن جهت یابی به عنوان رییس کمیته استان قم منصوب شده است و امیدواریم رشته جهت یابی به مانند سایر استان‌های دیگر در استان قم نیز گسترش یابد.

دبیرانجمن تصریح کرد: انجمن جهت یابی با حمایت و پشتیبانی علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سایر مسئولان فعال در فدراسیون فعالیت‌های بسیاری انجام داده است. مسابقات قهرمان کشوری مردان در ماه‌های گذشته از فعالیت‌‌های مهم این انجمن محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان دبیر انجمن جهت یابی از پشتیبانی و حمایت‌های مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی در جهت پیشرفت و گسترش این رشته در کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

فدراسیون انجمن‌های ورزشی علی‌رغم مشکلات و بحران‌های مالی انجمن جهت یابی را پشتیبانی کردند و البته انجمن نیز با جذب اسپانسر در حل مشکلات مالی گام مثبت و موثری برداشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهت یابی ، مرهون ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار