جشنواره فیلم فجر امسال پربارتر و با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

"سعید راد" بازیگرسینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی در مورد جشنواره فجر داشته باشم، اما حضور "رضا داد" که مسئول خبره و باتجربه‌ای است نشان می‌دهد که جشنواره خوبی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر امسال بسیار پربار و خوب خواهد شد، زیرا آثار ارائه شده بسیار حرفه‌ای هستند و همچنین رضاداد نیز فردی حرفه‌ای و متخصص در زمینه جشنواره محسوب می‌شود.

"راد" افزود: جشنواره فجر با تمام امکانات وتمام هزینه‌هایی که برای آن صرف می‌شود سطح تبلیغات پایینی دارد.

این بازیگر بیان کرد: ما باید کار فرهنگی انجام دهیم و این به معنی آن است که با تبلیغات در کشورهای مختلف می‌توانیم به جشنواره فجر اعتبار ببخشیم، چراکه به لحاظ کیفی از جشنواره‌های دیگر چیزی کم ندارد.

"راد" عنوان کرد: جشنواره ما از تفکر لازم، نیروی انسانی کارآمد و بسیاری از امکانات ضروری برای داشتن شرایط ایده‌آل برخوردار است. اما تنها مشکلی که وجود دارد نبود متخصص است. برگزار کردن جشنواره و اداره آن به متخصص نیاز دارد که با تمام زوایای آن آشنا باشد و به نحو احسن آنرا اداره کند.

این بازیگر تصریح کرد: مدیران جشنواره باید با روی کار آوردن متخصصان حرفه‌ای ارتقاء کیفیت آن کمک کنند و بسیاری از ارگانها نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی اظهار داشت: در مورد اثر آقای حاتمی‌کیا که زندگی شهید چمران را به تصویر کشیده است هم باید گفت که در این کار بسیار زحمت کشیده شده و زمانی که این کار به من پیشنهاد شد آنرا با کمال میل پذیرفتم.

راد"خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره آثار بسیار ارزنده‌ای از کارگردانان حرفه‌ای ایران مثل آقای کیمیایی و... حضور دارد که رقابت سختی را بوجود خواهد آورد.

همچنین معتقدم که اثر آقای حاتمی‌کیا شانس زیادی برای دریافت سیمرغ دارد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.