انیمیشن "خانواده کرود" یکی از شانس‌‍های اصلی کسب عنوان بهترین انیمیشن سال و اسکار 2014 است.

به گزارش خبرنگارحوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز؛ فیلم " خانواده کرود" یک انیمیشن سه بعدی کامپیوتری در ژانر کمدی ماجرایی، محصول کمپانی دریم ورکس انیمیشن می‌باشد.

صدا پیشگان این فیلم نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دیوک وکلوریس لیچمن هستند.

این فیلم در دوران ماقبل از تاریخ به اسم کرودیشز اتفاق می‌افتد؛ دوره‌ای که موجودات خارق‌العاده دارد و مردی به عنوان "رهبر شکار‌" شناخته می‌شود و از استعدادهای خود در مقابل تهدیدات محیطی استفاده می‌کند.

او آتش را کشف می‌کند و همچنین سختی و زحمت زیادی برای پیدا کردن خانه‌ی جدید در سرزمین‌های خطرناک و عجیب و غریب متحمل می‌شود.

خانواده کرود به کارگردانی و نویسندگی کریک دمیکو و کریس سندرز تهیه کنندگی کریستین بلسون و جین هارتول ساخته شده است.

این فیلم فوریه 2013 در شصت و سومین جشنواره بین المللی برلین نمایش داده شد و مارچ 2013 در آمریکا اکران شد.

"خانواده کرود" با استقبال منتقدان روبرو شد.

این فیلم با هزینه‌ی 135 میلیون دلاری درگیشه 587 میلیون دلار فروش کرد و قرار است قسمت دوم و همچنین سریالی از این فیلم ساخته شود.

بهتر است " خانواده کرود" را تحقیقی درباره‌ی جامعه‌ی عصر حجر بنامیم تا یک فیلم برای کودکان دوباره دختر نوجوانی شد و دری (اپ) را می‌بینیم که با پدرش (گراگ) نمی‌سازد. گراگ ( با صدای نیکولاس کیج) سعی دارد. اپ خانواده‌اش را در غار امن نگه دارد.

اپ دزدکی به بیرون غار می‌رود و با جوانی آشنا می‌شود که سطح دانش بالایی دارد.

"خانواده کرود" فیلمی سرگرم کننده درباره عکس العمل‌های غار نشین‌ها به تجربیات و اتفاقات جدید است؛ مثل آتش یا کفش، حتی اگر بچه‌ها نتوانند از ماجرای فیلم سر در بیاورند اما از صدای اما استون در نقش اپ لذت می‌برند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار