عضو فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح لبنان گفت: انفجار هرمل، نشانه ضعف تروریستها و واکنش آنها به شکستهای خود در میدان جنگ و میزان دیپلماسی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه المنار؛ "امیل رحمه" عضو فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح لبنان در گفتگو با این شبکه در مورد انفجار تروریستی در هرمل گفت: هدف قرار دادن هرمل-شهر شهدا- واکنش تروریستها به شکستهایشان در اماکن مشخصی (سوریه) است و نشان از ضعف آنها دارد. تروریستها در میدان جنگ در سوریه شکست خورده اند و امروز در پی انتقام گیری هستند. در میدان دیپلماسی هم دستگاه سیاست خارجی سوریه توانست با قوت و قدرت پیام خود را به جهان برساند اما طرف مقابل در برابر این دیپلماسی آهنین چیزی جز تفرقه و دوگانگی نداشت بنابر این در صدد برآمده تا یاس خود را به گونه ای جبران کند. در حالی که ارتش سوریه هر روز پیروزی جدیدی بدست می آورد، مردم مناطق مختلف که پیش از این محل و منشا تظاهرات و اعتراض به حکومت بودند دست آشتی به سوی حکومت دراز کرده اند. اما علیرغم این اقدامات، مردم هرمل مسیر خود را تغییر نمی دهند. در واقع، انفجار در هرمل برای ضربه زدن به عزت و شرافت مردم هرمل که سمبل مقاومت است صورت گرفته است.
"امیل رحمه" در مورد اقدامات امنیتی در لبنان گفت: اگر اقدامات امنیتی صورت نمی گرفت تعداد عملیات تروریستی بسیار بیشتر از این بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار