به عقیده عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، ویژه‌خواران علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند، سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند و دافعه‌ها و باورسوزی‌ها را دامن زده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی بر لزوم جمع شدن بساط ویژه خواری‌ها تاکید کرد.

متن این یادداشت به این شرح است:

دستور رئیس جمهور به معاون اول خویش در خصوص شناسایی و رسیدگی به ویژه‌خواری‌ها با توجیه "دور زدن تحریم‌ها" را ارج می‌نهیم و امیدواریم در جهت تنویر افکار، پشت‌پرده‌های این امر خطیر را هم به ملت و قوه‌ قضائیه معرفی نمایند.  
 
رانت‌خواران، اختلاس‌گران، رشوه‌پردازان، ویژه‌خواران و سوء استفاده‌کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و توجیه‌های سلیقه‌ای و فراقانونی و یا پنهان شدن در پشت عناوین دینی و انقلابی و نیز استفاده از موقعیت‌های اداری و حکومتی، به جای رعایت شان و امانت، به منافع مالی و اقتصادی خود پرداخته‌اند، علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند؛ شایستگان، صالحین، متولیان و مدیران خدوم و امانتدار و نیز سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند و دافعه‌ها و باورسوزی‌ها را دامن زده‌اند.

 اینک اندرزهای رهبر فرزانه نظام و دستور برخورد و حساسیت رئیس جمهور، زنگار از چهره اسلام و انقلاب زدوده و خط اصیل آن‌ها را آشکار ساخته‌اند.  
 
کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق ننماید و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن مدیحه‌سرایان، توجیه‌کنندگان، فرصت‌طلبان و ابن‌الوقت‌ها گرفتار و بی‌اثر شوند.  
 
ضرورت دارد نمایندگان مجلس نیز که قاطبه آنان همواره در اشتیاق بازیابی نقش مجلس در اعتلای نظام اسلامی هستند، در کنار رئیس‌جمهور و صاحب منصبان دیگر نظام قوانین لازم را در جهت تسهیل راهکارهای قانونی و همچنین بستن روزنه‌هایی که مستمسک این و آن برای ویژه‌خواری، اختلاس و رشوه‌خواری قرار می‌گیرد، را تصویب و نیز در جهت ایفای وظیفه نظارتی مجلس تلاش خویش را مستمر و افزون سازد.  
 
مردم بزرگ و با وفای ایران، بر باور خویش به راستی گفتار و درستی کردار رئیس جمهور و نمایندگان پای فشردند و اینک نوبت ماست که به پیمانی که با آنان بسته‌ایم، در عمل وفاداری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار