بخشدار و رئیس ستاد دهه فجر در رودهن گفت: انقلاب ایران تنها انقلابی بود که بدون وابستگی به قدرت‏های شرق و غرب به پیروزی رسید و به مسیر خود ادامه داد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران انقلابی بر پایه عدل الهی شکل گرفت .

وی ادامه داد:در آغازین سال‌‏های پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی توسط دشمنان نظام و انقلاب به ایران تحمیل شد و در مسیر انقلاب بعد از جنگ سخت، جنگ نرم و دورانمختلفی در این 35 سال برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرح‏ ریزی شد.

طاهر خانی افزود: تمام این توطئه ها با درایت امام راحل در زمان ایشان و مقام معظم رهبری در عصر حاضر و از همه مهم ‏تر پشتیبانی و حمایتهای مردم خنثی شد.

بخشدار و رئیس ستاد دهه فجر در رودهن تصریح کرد: اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز در سطح جهان بیشتر شده و ما چه در خاورمیانه و چه در سطح جهان به نوعی حرف های خوبی برای گفتن داشتیم و داریم.

وی ادامه داد: مسیر امام راحل به میهن اسلامی این استقبال بیش از 33 کیلومتر طول داشت و مردم در این مسیر طولانی از امام خود استقبال کردند و بیش از 6 میلیون نفر یکی از باشکوه ترین استقبالها در سطح جهان را رقم زدند.

طاهر خانی همچنین به سالهای جنگ از 1359 تا 1367 اشاره و تصریح کرد:جنگ تحمیلی عزیزترین کسانی را از ما گرفت که مردانه ایستادند و به شهادت رسیدند تا میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از میان برداشته نشود.

رئیس ستاد دهه فجر در رودهن در ادامه به واقعه جانگداز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در 14 خرداد سال 1368 اشاره کرد و افزود: در مراسم تشییع پیکر امام راحل نیز بزرگ‏ ترین جمعیت تشییع کننده در کشور و شاید جهانثبت شد.

وی ادامه داد: بر اساس تخمینی که زده شده، بیش از 9 میلیون نفر در تشییع حضرت امام در بهشت زهرا جمع شده بودند تا با امام خود وداع کنندز/.

برچسب ها: انقلاب ، شرق ، غرب ، توطئه ، امام راحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.