فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس گفت: انقلاب ملت بزرگ ایران، ملت‏ های خفته را بیدار کرد و حرکت ‏های امروز در دنیا و به خصوص در خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

علی‏ اکبر کافی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‏ ای نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا برخوردار است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و جهانی که در ظلمت به سر می‏ برد، با هدایت‏ ها و رهبری امام راحل بیدار شد و انقلاب اسلامی در چنین شرایطی به پیروزی رسید.

کافی اضافه کرد: همان‏طور که امام فرمودند ما این انقلاب را به تمام جهان صادر خواهیم کرد و امروز به این حرف رسیده ‏ایم و بعد از حکومت حضرت علی )ع)، هیچ انقلاب و حکومتی مانند جمهوری اسلامی ایران به روی کار نیامده و انقلاب ایران، نسیمی از طوفان عظیم اسلام است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک خداوند و دریای بیکران بسیج که همان مردم است، برنامه‏ هایی را در شهرستان پردیس به همین مناسبت پیش‏ بینی کرده که اجرایی می ‏شود.

وی ادامه داد: هر ساله در دهه مبارک فجر برنامه‏ هایی اجرا می‏شود و حدود 99 درصد ماموریت‏ ها در این زمینه، فرهنگی است.

کافی افزود: برنامه‏ های دهه فجر در پردیس با رویکرد فرهنگی اجرا می‏ شود و خود مردم باید وارد اجرای این برنامه‏ ها شوندز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.