حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت : قرآن انسان را به سمت خیر و خوبی هدایت کرده و دشمن هیچ گاه نمی تواند غنی سازی شخصیت جوانان عزیز ما را متوقف کند.


به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام یعقوبی افزود : انقلاب یک نقشه راه بود برای رسیدن به رستگاری ، کمال و رشد دینی که شهداء هم نقشه راه را فهمیدند و هم توانستند آن را با موفقیت طی کنند .

وی گفت: امروزه نیز رمز پیروزی ما به تبعیت از شهداء معرفت هدف ، ایمان به هدف و استقامت در راه هدف است که این هدف حاکمیت اسلام ناب محمّدی (ص) است که ایمان شهداء به همین هدف باعث پیروزی آنها و راهگشای راه بشریت شد .

وی گفت: یاد شهداء یعنی نمایاندن تلاش انسان های خالص و مخلص وبر گزاری کلاس درس شهداء برای کسانی که در جنگ حضور نداشتند و کسانیکه در این یادواره ها شرکت می کنند باید دفاع از ولایت و دیانت را بیاموزند.

امام جمعه ی بجنورد یادآوری کرد: برگزاری یک یادواره در این سطح باید توجه ویژه ای به محتوا و فرهنگ مورد نظر آن باشد تا بتوان فضای دفاع مقدس را بخوبی برای جوانان و نسل جدید ترسیم کرد، بخصوص دلاوری و مردانگی شهداء زیرا شهداء از هر چه داشتند گذشتند تا امروز ما بتوانیم راحت زندگی کنیم لذا امروزه پشتوانه ما همین دلاوری ها و شهادت هاست پس شهداء خط قرمز ما هستند.

وی افزود : یادواره شهداء یعنی بازسازی مقدس و نورانی گذشته و کشاندن ذهن ها و فکرها به سمت آن زمان نورانی و مقدس. امروزه ما هر کاری برای شهداء انجام دهیم باز هم نمی توانیم دین آنها را ادا کنیم برگزاری یادواره تنها کار کوچکی است که ما می توانیم بعنوان وظیفه انجام دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در پیامی برای دشمنان نظام و انقلاب بیان کرد : دشمن حرف های تکراری و سوخته می زند اما ما با وجود شهداء حرف نو و تازه داریم و صدور انقلاب را در یک بستر پر از آرامش و امنیت به دنیا صادر خواهیم کرد، ما مواضع روشن داریم و به غنی سازی شخصیت و قدرت می پردازیم و با این کار به استقلال نظام برای رسیدن به پیروزی آن کمک می کنیم . دشمن هر چقدر هم تلاش بکند شاید بتواند غنی سازی هسته ای ما را کم کند اما در رابطه با غنی سازی شخصیت جوانان ما هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

برچسب ها: غنی ، سازی ، شخصیت ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.