فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در حکمی سردار مرادی را به عنوان فرمانده قرب نوح(ع) منصوب کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار عبادلله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسمی با حضور دریادار "فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه و تنی چند از مسئولان قرارگاه‏، ضمن تقدیر از سردار "جوانبخت" فرمانده سابق قرب نوح(ع)، سردار سرتیپ پاسدار "بهروز مرادی" را به عنوان فرمانده قرب نوح(ع) منصوب و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سردار عبداللهی در این مراسم گفت: امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد و همچنین با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و منحصر به فرد از توانمندی بالای مدیریتی و اجرایی برخوردار است که پروژه‌هایی عظیم در گرایش‌های مختلف را در نقاط مختلف کشور در دست اجرا دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: قرارگاه، بخش خصوصی و پیمانکاران را در اجرای پروژه‌ها به‌کارگیری کرده و همکاری پیمانکاران با نام‌ و نشان و با تجربه بیانگر این موضوع است.

سردار عبداللهی تأکید کرد: اگر دیروز در عرصه دفاع مقدس از قافله شهدا جا ماندیم، اما امروز بستر خدمت به مردم در عرصه سازندگی کشور مهیاست و وظیفه داریم با جان و دل در این عرصه خدمتگزار مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار