نورمحمد جادمانی سفیر جدید پاکستان در تهران صبح امروز (شنبه) با رئیس‌جمهور دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران نورمحمد جادمانی سفیر جدید پاکستان در تهران صبح امروز (شنبه) با حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
 
دکتر روحانی در این دیدار روابط ایران و پاکستان را تاریخی، کهن و توأم با پیوندهای عمیق فرهنگی ارزیابی و اظهار امیدواری کرد با حضور سفیر جدید پاکستان در ایران شاهد توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور باشیم.

رئیس‌جمهور از پاکستان به عنوان کشوری برادر، دوست و همسایه یاد کرد و با بیان اینکه ثبات و امنیت در این کشور برای ما بسیار مهم است اظهار امیدواری کرد در سایه امنیت و ثبات بیشتر در پاکستان شاهد توسعه همکاری ها باشیم.

دکتر روحانی در ادامه گفت: ایران آمادگی دارد روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور را بسط و گسترش دهد تا سطح همکاری های اقتصادی میان دو کشور از سطح فعلی بالاتر رفته و توسعه یابد.

سفیر جدید پاکستان: نواز شریف به ایران سفر می کند

سفیر جدید پاکستان نیز پس از تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور ، سلام‌ گرم رئیس‌جمهوری و نخست وزیر کشور متبوعش را به دکتر روحانی ابلاغ کرد و پیروزی وی و ایام دهه فجر را تبریک گفت.

نورمحمد جادمانی در ادامه با تبریک موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای ژنو گفت: پاکستان علاوه بر عزم جدی در توسعه روابط اقتصادی و گسترش همکاری‌ها با ایران، مصمم است برای مبارزه با تروریسم نیز تلاش کند.

سفیر جدید پاکستان در ایران با بیان اینکه نخست وزیر کشورش در آستانه سفر به ایران و ملاقات با دکتر روحانی است گفت: تاریخ این سفر به زودی تعیین و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار