کمپانی HTC پس از تولید گوشی های هوشمند خود حالا تصمیم گرفته تا ساعت هوشمند بسازد. طبق گزارشات رسیده مدیر HTC تایید کرد که این شرکت ساعت مچی هوشمند خود را طراحی کرده و برای مدت‌های طولانی تحقیق و توسعه محصولات جدید در این زمینه را دنبال کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ کمپانی HTC پس از تولید گوشی های هوشمند خود حالا تصمیم گرفته تا ساعت هوشمند بسازد. طبق گزارشات رسیده مدیر HTC تایید کرد که این شرکت ساعت مچی هوشمند خود را طراحی کرده و برای مدت‌های طولانی تحقیق و توسعه محصولات جدید در این زمینه را دنبال کرده است. همچنین این کمپانی وعده داده که اولین فناوری پوشیدنی اش را تا پیش از سال نو میلادی بعدی به دست کاربران جهانی خواهد رساند.

شایان ذکر است دو شرکت تایوانی ایسر و ایسوس اعلام کردند که قصد دارند نخستین فناوری‌های پوشیدنی خود را روانه بازار کنند و این در حالی است که روز گذشته منابع آگاه در سامسونگ تایید کردند که این شرکت کره‌ای علاوه بر عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند، در تاریخ 24 فوریه مدل جدید و پیشرفته ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear را روانه بازار می‌کند.

مدیر HTC تایید کرد که این شرکت ساعت مچی هوشمند خود را طراحی کرده و برای مدت‌های طولانی تحقیق و توسعه محصولات جدید در این زمینه را دنبال کرده است. تاکنون بهترین ساعت مچی هوشمند عرضه شده در بازار جهانی را شرکت Pebble تولید کرده که البته نتوانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند و فروش بالایی داشته باشد. همچنین شرکت اپل هم می‌کوشد طی سال جاری میلادی ساعت مچی هوشمند خود را با نام iWatch روانه بازار کند.





برچسب ها: htc ، ساعت مچی ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار