دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: خواسته‌های ملت در قالب شعارهایی که از ابتدا بیان کرده‌اند متجلی است این حمایت جناحی و گروهی نیست چرا که انقلاب متعلق به همه مردم است نه یک گروه خاص.

"حسین کمالی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیام ملت ایران تاکنون "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده است که در مقاطع مختلف بر آن تاکید داشته‌ و خواهند داشت.  
 
وی با بیان این که راهپیمایی‌های مقاطع مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی توسط مردم صورت گرفته است، افزود: خواسته‌های ملت در قالب شعارهایی که از ابتدا بیان کرده‌اند متجلی است، این حمایت جناحی و گروهی نیست چرا که انقلاب متعلق به همه مردم است نه یک گروه خاص.   
 
 کمالی با بیان این که مبارزان انقلابی تاکنون بر استقلال سیاسی کشور تاکید داشته‌اند، تصریح کرد: استقلال کشور تابع قدرت‌های دیگر نیست و منافع ملی با منافع قدرت‌های بیگانه عوض نمی‌شود.
 
دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان این که مردم ایران اسلامی پذیرش حاکمیت اسلام و زندگی در سایه آن را بر زندگی لائیک ترجیح می‌دهند، افزود: حقوق شهروندی بایستی کاملا از سوی مسئولان کشور رعایت شود و شرایطی ایجاد شود که آحاد مردم احساس کنند از همه حقوق‌ها بهره‌مند شده‌اند، لذا مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اعلام می‌کنند که همواره مدافع انقلاب اسلامی هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار