راهپیمایی حماسی 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور آحاد و اقشار مردم در مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری، صبح روز سه شنبه 22 بهمن 92، هممان با سراسر میهن اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در آستانه سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، و با وجود آنکه ساعت آغاز راهپیمایی از 10 صبح اعلام شده بود، اما از ساعات آغازین صبح امروز ( سه شنبه 22 بهمن 1392 )، گروه های مردمی از مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی این زروز بزرگ و تاریخی حرکت خود را آغاز کردند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای از آرمان های انقلاب اسلامی نیز دفاع کردند.

مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری درآغاز سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین ولی امر مسلمین و حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با آرمان های انقلاب نشان می دهند.

این مراسم در شهرکرد با حضور پرشور مردم از میدان انقلاب آغاز شده و به سمت میدان 12 محرم، چهار راه بازار، بقعه مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) در حال برگزاری است.

راهپیمایی 22 بهمن ماه در نقاط مختلف شهرستان های اردل، بروجن، بن، سامان، فارسان، کیار، کوهرنگ و لردگان نیز در حال برگزاری است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.