سمندر با تاكيد بر اينكه كادر فني تيمهاي ملي بزودی معرفي مي‌شوند گفت: كاراته به لحاظ داشتن مربيان بادانش و معتمد كاملاً غني است، اما فدراسيون متاسفانه نمي تواند از همه آنها در رده ملي استفاده كند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت فدراسيون كاراته "عليرضا سمندر" اظهار داشت: در بحث انتخاب کادر فنی تیم ملی حساسیت خاصی دارم. در روزها و هفته های گذشته با مشورت با نزدیکان و دلسوزان کاراته به جمع بندی خوبی رسیدیم که پس از نهایی شدن، اسامی مربیان تیم ملی اعلام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: اگر تاکنون کادر فنی را اعلام نکرده ایم بخاطر این است که نمی خواستیم شتاب زده تصمیمی را بگیریم، چراکه تیم ملی موضوع مهمی برای فدراسیون است.  
 
سمندر با اشاره به اینکه كاراته سال 92 سال موفقيت آميزي را پشت سرگذاشت ابراز اميدواری کرد در سال آينده كه کاراته مسابقات جهاني آلمان، بازيهاي آسيايي اينچئون و مسابقات قهرماني نوجوانان، جوانان و زیر 21 ساله های آسیا را پيش دارد، موفق عمل کند.
 
سمندر افزود: من مطمئن هستم اگر شرایط آماده سازی تیم های اعزامی فراهم شود باز هم کاراته بهترین دستاورد را در میادین قاره ای و جهانی خواهد داشت. رييس فدراسيون كاراته در ادامه ضمن انتقاد از كساني كه اين روزها به بهانه انتخاب كادر فني تيم هاي ملي كاراته اخلاق را زير پا مي گذارند و حتي احترام دوستان خود را هم نگه نمي دارند، گفت: من سالهاست در کاراته هستم اما ندیدم بخاطر یک پست برخی ها همه گذشته های خود با دیگران را نادیده بگیرند. یعنی آنهایی که امروز به هر بهانه ای فقط انتقاد می کنند، دلشان برای کاراته می سوزد یا برای خودشان؟ چه معنی دارد که برخی‌ها با اطلاعات غلط بخواهند ذهن‌ها را منحرف کنند.
 
وی با تاکید براینکه این اقدامات از اخلاق و جوانمردی بدور است، تصریح کرد: می دانم پشت این قضایا چه کسانی هستند. آنهایی که خود را پشت دیگران پنهان کرده اند بدانند که من به عنوان نماینده یک میلیون ورزشکار، مربی و داور و پیشکسوت کاراته جلوی خودخواهی های آنها می ایستم. من تحمل ام زیاد است اما اجازه نمی دهم بعضی ها کاراته را به حاشیه ببرند.
 
سمندر در مورد تشکیل کمیته فنی فدراسیون گفت: تشکیل این کمیته که من ترجیح می دهم از آن به عنوان اتاق فکر یاد کنم، یک ضرورت است. من اصولاً به کار و خرد جمعی اعتقاد دارم. مقدمات تشکیل کمیته فنی فراهم شده است. در مورد اعضای این کمیته، فدراسیون نظرش استفاده از تمامی طیف های کاراته است.  
 
رییس فدراسیون کاراته در خصوص دیدارش با آنتونیو اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته در پرتغال خاطرنشان کرد: سفر 48 ساعته به این کشور اروپایی و ملاقات با رییس فدراسیون جهانی دستاورد خوبی برای کاراته بانوان کشورهای اسلامی داشته است. خوشبختانه اسپینوز نگاه کاملاً مثبتی به کاراته ایران دارد. او قول داد موانعی که سر راه کاراته کاهای کشورهای اسلامی در بحث حجاب وجود دارد را بردارد. نتایج این سفر را هم در گزارشی به وزارت ورزش و جوانان ارائه دادیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار