سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به صحبتهای مهدی کامرانی گفت: نباید شخصیت و زحمات افراد را زیر سوال برد و برخی حرمتها باید در صحبت با رسانه ها حفظ شوند.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در واکنش به صحبتهای مهدی کامرانی شاگرد سابق خود در مهرام اشاره کرد: من از بحثهای مالی باشگاه با بازیکنان خبر ندارم و در این 11 سال هم به خودم اجازه نداده ام که وارد قرارداد بین باشگاه و بازیکن شوم اما چیزی که می دانم این است که برخی حرمتها باید در رسانه نگه داشته شود.

وی ادامه داد: همه چیز را نمی توان رسانه ای کرد اگر من به عنوان مربی هم از یک تیم به جای دیگری بروم و شروع به بدگویی از تیم قبلی کنم، باشگاه بعدی می گوید که حتما بعدها پشت سر ما هم صحبت می کند.

این حرفها برای بسکتبال بد است

هاشمی تاکید کرد: این حرفها برای خانواده بسکتبال بد است. نباید شخصیت و زحمات آدمها را زیر سوال برد. اگر مهرام در این سالها قهرمانی به دست آورده، این قهرمانی ها برای یک نفر نبود بلکه یک گروه مانند زنجیره در کنار هم وصل بوده اند. هیئت سرپرستی هم یکی از عوامل است و حتی ما قهرمانی های خود را مدیون آنها هستیم که زحمات زیادی کشیده اند.

رسانه، مرجع بالاتر نیست

سرمربی مهرام با تاکید دوباره بر حفظ حرمتها گفت: اگر مشکلی هم با افرادی که کنار هم کار کرده ایم، وجود دارد باید به محافل بالاتر ارجاع داده شود و این محافل بالاتر رسانه ها نیستند. اگر بخواهیم هر حرفی را رسانه ای کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود. خیلی مواقع از جایی می رویم اما حرمتها را باید نگاه داریم. مسائل مالی  را هم می توان از طریق کمیته انضباطی حل کرد. مگر من سال قبل از مهرام نرفتم؟ در آن مدت یک بار هم به خودم اجازه حرف زدن ندادم. البته از کامرانی انتظار ندارم که مانند من فکر کند اما باید بداند که باشگاه کارهای بزرگی انجام داده که بسیاری از آنها بسته به سرپرستی بوده است. در نهایت هم توصیه می کنم که وارد این بازیها نشویم چون تبعات خوبی در پی نخواهند داشت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی ، کامرانی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار