درمانگاه و بوستان زیتون در منطقه 21 با حضور مدیر شرکت شهر سالم وبرخی از اعضای شورای شهر و مدیران و مسوولان شهری افتتاح شد .

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حکیمی پور ، عضوشورای شهر تهران در مراسم افتتاح درمانگاه و بوستان زیتدن که عصر چهارشنبه برگزار شد، تصریح کرد: برای ساخت این درمانگاه کارها با سرعت زیاد و با مدیریت جهادی و توانمند شهردار منطقه انجام شد .

حکیمی پور افزود: این منطقه ، منطقه ای نوپا است و با توجه به موقعیت آن که از مراکز و خدمات درمانی فاصله دارد ،شهردار منطقه به این کاستی ها توجه ویژه کرده اند  تا این کاستی ها  برطرف شود .

این عضو شورای شهر ادامه داد: با تامین منابع ویژه در کاهش فاصله این منطقه ازمناطق دیگر شهر و تسهیل زندگی مردم در این منطقه تلاش خواهیم کرد تا در برابر همه مردم  عادلانه جوابگو باشیم . این در حالی است که زنجیرهای از افتتاح های دیگر را در آینده در این منطقه شاهد خواهیم بود .

وی گفت: انتخابات شورای عالی را در اردیبهشت ماه در پیش داریم و از مردم محلات می خواهم در این انتخابات حضور فعال داشته باشند چرا که بازوی اصلی شهرداری شوراهای عالی هستند .
در ادامه این مراسم غفاری ، مدیر شرکت شهر سالم نیز عنوان کرد : از زمان مدیریت دکتر قالیباف کلیه درمانگاه هایی که در زیرمجموعه شهرداری به بهره برداری رسیده است، درجنوب شهر بوده است .

وی گفت : همانطور که می دانید برای ایجاد یک توسعه پایدار نیاز به انسان سالم داریم . افتتاح این درمانگاه نشان دهنده این است که شهردار این منطقه برای توسعه پایدار اهمیت قائل شده است .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار