رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه مقام‌های آمریکایی هنگام صحبت در مورد ایران حد و مرز خود را بشناسند، گفت: ملت ایران باهمه تهدیدها و کارشکنی‌های قدرت‌های بزرگ وارد سی و ششمین سال پیروزی انقلابشان شدند و این به این معنی است که همچنان بر قدم هایشان استوارند و با تمام توان در مقابل آمریکا می‌ایستند.

"صدر الدین شریعتی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر مقامات آمریکایی پرداختن به حقوق بشر در ایرن در نشست وین، گفت: متاسفانه آمریکایی‌ها حد و مرز خود را نشناخته و خیال می‌کنند کدخدای عالم‌اند و همه‌ مردم تحت لوایشان هستند و این در حالی است که ملت ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلابشان هنوز به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پایبندند.
 
شریعتی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند بپذیرند که ملت ایران تابع اسلام بوده و هر حاکمیت دیگری غیر از اسلام را نفی می‌کنند، تصریح کرد: غرب با بهانه‌ها و دروغ‌های متفاوت خواهان القای قدرت پوچ خود به جهانیان است.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید براینکه غرب با بهانه‌های گوناگون سعی در مقابله با تفکرات اسلامی ایران و تسری آن به کشورهای مسلمان دارد، گفت: همین تفکر باعث می‌شود که غربی‌ها یک روز به بهانه حقوق بشر، روزی دیگر به بهانه دفاع از آزادی و روزی برای دفاع از کشورهای منطقه‌ای برای مسموم کردن افکار عمومی جهان نسبت به ایران تلاش کند.
 
وی ادامه داد: باهمه این تهدیدها و کارشکنی‌های قدرت‌های بزرگ علیه ایران ملت وارد سی و ششمین سال پیروزی انقلابشان شدند و این به این معنی است که همچنان بر قدم هایشان استوارند و با تمام توان در مقابل آمریکا می‌ایستند.
 
شریعتی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه به مردم به کسی باج نخواهد داد، خاطر نشان کرد: آمریکا و غرب نمی‌خواهند باور کنند که توطئه‌هایشان نزد افکار عمومی  پذیرفته نیست و همچنان بر منطق غلط خود پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار