قسمت دوم سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط "متخصص 'گوش، حلق و بيني" پاسخ داده شد.

گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید مطرح کرده بودند را منتشر كرد. 
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.
 
اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص "گوش، حلق و بيني" كه توسط دكتر محسن نراقي متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است:
***ناشناس:
 
 سلام دختری 5ساله دارم مدام گوش درد است یک بار عمل کرده هرزمستان باید انتی بیوتیک بخورد طوری که بدنش به دارو مقاوم شده بسیار لاغر است کمکم کنید
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: در ین سن عفونتهای ویروسی باعث تجمع ترشحات در گوش می شود و تنها راه پیشگیری از "سرماخوردگی" است.
 
***سینا:
 
من وقتی سمت راست گوشم میخوابم، و بعد از این که بلند می شم احساس میکنم یه چیزی جلوش رو کمی می گیره میخوام بدونم علتش چیه. باتشکرازاین که پاسخ میدین
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: احتمالا جرم گوش است  باید به پزشک مراجعه شود.
 
***ناشناس:
 
با سلام حدود 5 سال است داخل بینیم زخم است آیا جای نگرانی ندارد. با تشکر علی زاده از شنو
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: باید یک مدت با پمادهای ویتامینی داخلی بینی را چرب کند  اگر خوب نشد به پزشک مراجعه کند.
 
***ناشناس:
 
سوال بنده یک خانم هستم و چندی است که سرگیجه دارم موقع خوابیدن و بلند شدن بیشتر میشود دکتر مغز و اعصاب میگوید شن گوشت درقسمت میانی حرکت کرده لطفا شمابفرمایید این حرف تاچه قدر صحت دارد ؟وچاره چیست؟ خیلی اذیت هستم ممنون
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: این مسئله صحیح و علمی است در داخل گوش یکسری رسوبات ایجاد می شود که منجر به سرگیجه می شوند که این سرگیجه به مرور بهتر می شود.
 
***رضا:
 
با سلام فرزندم که در حال حاضر3.5ماهه می باشداز بدو تولد سوراخ یکی از گوشهایش بسته است چه اقدامی باید نمود؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: این نوزاد باید بزرگتر شود تا سن قبل از مدرسه بعد عمل جراحی انجام شود.
 
***قربان:
 
سلام با تشکر از شما دست اندر کاران سایت باشگاه خبر نگاران و اقای دکتر محترم من مدتی است گلویم صاف نیست و مرتب اخ اخ می کنم و مزاحم خوب صحبت کردنم می شود علت چیست با تشکر.
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: علت خشکی  گلو و مخاط حلق است اینها بهتر است از محلول ها و سرم های نمکی برای شستشو استفاده کنند.
 
***مینا:
 
سلام فردی 54 ساله که در 25 سالگی به علت سکته عصب یک گوش خود را از دست دادم، می تواند با عمل جراحی از گوش دیگر این عصب را بگیرد؟ در صورت جواب مثبت این عمل در کجا انجام می شود و هزینه آن چه قدر است؟
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: نه این عمل امکان پذیر نیست.
 
***امید:
 
دلایل اصلی وزوز گوش-آیا وزوز گوش به علت التهاب لوزه ها میباشد و چرا این وزوز بعضی مواقع یک دفعه بیشتر شده و بعد دوباره به همان حالت بر میگردد؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: وزوز گوش ربطی به التهاب لوزه ها ندارد
 
***شمیم:
 
1-آیا جراحی تنهاراه حل برای پولیپ و انحراف بینی (ازداخل)است؟آیا همیشه جراحی موفقیت آمیز است؟و تا چه زمانی بعد از عمل پولیپ ها برنمی گردد؟ 2-آیا اسپری های ضد التهاب بینی برای مخاط بینی اعتیاد آوراست؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: در مورد انحراف تیغه بینی راه حل جراحی است ولی مهم است جراحی طوری صورت گیرد که عود نکند و بسته به مهارت جراح دارد نه اسپری ها اعتیاد آور نیست.
 
***مصطفی:
 
گوش سمت چپ من 8 سال پیش بدلیل صدای بسیار بلند آسیب دید و مدام صدای زنگ میدهد آیا راه درمان دارد یا خیر؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: درمان قطعی ندارد بهترین راه پیشگیری است که توصیه می کنیم از سر و صدای زیادی دوری کنند.
 
***شهروند:
 
سلام.بااینکه از نظر دندان و لثه ها و همچنین سینوسهایم مشکلی ندارم ولی متاسفانه دچار بدبویی دهان میباشم که منجر به گوشه گیری اجباری و افسردگیم شده است.خواهشمندم دراین مورد راهنماییم بفرمایید.
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: در سوالات قبلي پاسخ داده شد.
 
***وحید:
 
باسلام و با تشکر از شما و کارشناسان محترم سوال بنده اينه که من در زمان نوجواني درکنار يک دستگاه باصداي تقريبا بالا بودم و گوش راستم که در معرض صداي بيشتر بوده الان کم شنوا و اگه گوش چپم روبگيرم صدا رو کم ميشنوم ولي قدرت تشخيص کلمات رو ندارم به دفعات مکرر به متخصصان مربوطه مراجعه کردم ولي پاسخي نشنيدم ايا در اينده دچار مشکل ميشم؟ يا راهي براي بهبود وجود دارد؟ ضمنا هميشه درگوش چپم هم يک صداي صوت کوچک وجود دارد با تشکر ازشما لطفا راهنمايي فرماييد
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: نه وضعيت تغييري نمي كند اما درمان قطعی صوت گوش، فقط پیشگیری است.
 
***لیلا:
 
باسلام خسته نباشید می خواستم بدونم من22سالمه گوش هام زیادمیخواره همیشه هم داخلش خیسه اذییتم میکته باتشکر
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: باید هنگام حمام رفتن از ورود صابون و شامپو جلوگیری کنيد زیرا این عوامل مستعد خارش گوش هستند.
 
***عادل:
 
 بینی ام بیست و پنج روز پیش شکسته حدود ده روز هم است عمل جااندازی انجام دادم تاچه مدت جوش میخوره ودر این مدت چه نکاتی رو رعایت کنم ؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: بینی معمولا بعد از چند هفته جوش می خورد فقط بایداز ضربه های محکم به بینی جلوگیری شود و گرنه فعالیت روزمره اشکالی ندارد.
 
***پوریا:
 
سلام من لوزه هام یه کم بزرگن و دارای حفراتی است که تیکه های غذا توشوون میمونه و باعث یه سری مشکلات از جمله بوی بد دهانم شده و تقریبا 45 روزی یک بار دچار گلو درد میشم که با زدن یه آمپول دگزا مشکلم بر طرف میشه ایا متورم شدن گلوم از ناحیه این تیکه های بجا مونده نیست خلاصه راهنمایم کنید چکار کنم ممنون پوریا سنمم 42 ساله.
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: این تیکه ها ضرری ندارد اما تزريق دگزا کار صحیحی نیست و شستشو با آب نمک یا" سرم نمکی" کفایت می کند.
 
***بهزاد:
 
با سلام گوش هاي من نزديك 5 سال هست خارش دارد و چند بار طي اين سالها نزد پزشك عمومي و متخصص رفتم گفتند قارچ دارد چند تا قطره دادند يه مدتي بهتر شده و بعد از اتمام دوره درمان دوباره به حالت اول بر گشته است ممنون ميشوم اگر راهنماييم نماييد كه چه كار بايد كرد تا از دست اين خارش رها شوم من 40 ساله هستم از تهران
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: این قارچها با ساکشن خارج می شود اما باید پیشگیری کرد باید رطوبت داخل گوش حداقل باشد تا احتمال رشد قارچ کمتر شود.
 
***ناشناس:
 
سلام . برای درمان انحراف بینی در صورتی که باعث گرفتگی بینی و درد سر و چشم شود؛تنها راه درمان عمل جراحی است یا خیر؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: اگر پزشك تشخیص دهد گرفتگی فقط به دليل انحراف است باید عمل شود.
 
***آزیتا:
 
با عرض سلام.بنده تقریا هر ماه یک بار گلو درد دارم و هر از گاهی در اطراف گوش و گردنم غده هایی در میاد و درد میکنه و اون قسمت رو سنگین میکنه.میخواستم بدونم علتش چیه؟متشکرم
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: ممکنه در این افراد یک علتش لوزه ها باشد که خیلی حالت حفره ای و مستعد عفونت باشند که در این صورت غده لنفازی اطراف واکنش نشان می دهند و بزرگتر می شود اگر مشکل مربوط به لوزه ها باشد باید درمان لوزه ها انجام شود که یا با دارو یا جراحی است.
 
***مرتضی:
 
باسلام هر چند هفته یکبار داخل گلوم یک توده سفید ایجاد میشه که هیچگونه درد و مشکلی نداره و بعد از چند روز خودش می افتد و دفع می شود. علتش چیه؟ چکار باید بکنم؟
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: اهمیتی ندارد اگر خود به خود رفع می شود بهترین کار شستشو با محلولها و سرم های نمکی توصیه می شود.
 
***ذوالفقاری:
 
آیارابطه ای بین آلرژی - سینوزیت و فشارخون ممکن است باشد یاخیر؟
 
پاسخ از: دکتر محسن نراقی، متخصص گوش و حلق و بینی: خیر معمولا ارتباط مستقیمی با هم  ندارد.
 
گفتني است قسمت سوم پاسخ به سوالات كاربران فردا 29 بهمن ساعت 16 منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام من هنگام راه رفتن یا قورت دادن اب دهانم صدای تق تق در گوشام احاس مکینم دلیلش چیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سلام اول اینکه چند سالی میشه به هر طرف که میخوابم بینی اون سمت کیپ‌میشه و برمی‌گردم اون یکی کیپ میشه
دوم اینکه موقعی که در حالت خوابیده هستم حس بویایی و چشاییم خیلی خیلی ضعیف میشه و بلند میشم بهتر میشه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سدنا
۱۵:۳۷ ۲۰ دی ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر خسته نباشید
ببخشیددخترم‌‌یک‌سال‌وده‌ماهشه
یه‌هفته‌الی ده‌روزمیشه‌یه‌بوی
بدی‌ازبینیش‌بیرون‌میادخواستم
ببینم‌علت‌‌چیه‌ودرمانش‌چطوره؟
ممنون‌میشم‌‌اگرپاسخ‌بدید
Germany
محمد
۲۲:۰۳ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام ترشح بلغ درگلو دارم سینوزیتم عکسی گرفتم ترشح دارددو ساله بوی بد دهان بسیار زیاد دارم سرم شستشو باقرص اسپری بینی دو ساله استفاده میکنم بی فایده ست تصمیم گرفتم بیام بیمارستان امیر اعلم تهران به خاطر امکاناتش آیا بوی نفس مال سینوزیته یالوزه بینیم یکیشان کمی انحراف داره لطفا بگین چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
من پسری دارم ۱۰ ساله که از ۵ سالگی همش تب میکرد سرفه مداوم داشت که بعدم فهمیدیم که سینوزیت داره هر یکی دوماه سما میخوره تب وسیله میکنه همین دو ماه پیش هم در بیمارستان بستری شده بود انحرافی بینی هم داره ما دیگه از این وضع خسته شده ایم لطفا به ما بگید چی کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Zanab
۱۶:۵۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید من خیلی گلوم درد می‌کنه نمیتونم غذا بخورم و وقتی می‌خوام آب بنوشم خیلی برام سخته ممنون میشم بهم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام من ۵۴ سالمه لازم خیلی درد می کنه به خاطر کرونا نرفتم دکتر می تونم انتی بیو تیک با قرص مترو نتذاول مصرف کنم
Afghanistan
زهرا
۱۰:۰۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
سلام ، لوزه های من حفره دار شدند و توی اون حفره ها عفونت بیرون میاد ، یا حالا گاهی اوقات هم غذا گیر میکنه ، گاهی اوقات درشون میارم ، گاهی اوقات خودشون میوفتن ، و وقتی پیداشون نمیکنم و در نمیان بوشون خییییلی اذیتم میکنه میخواستم بدونم نیاز به جراحی داره یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
روبیتا
۱۸:۲۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام من یه هفته ای میشه گوشم حالت کیپی و گرفتگی داره و وقتی کمی فشارش میدم درد خفیفی رو احساس میکنم داخل گوشم مایع زرد رنگ فقط هست و این گرفتگی و کیپی تموم نمیشه
در کودکی سابقه مشکلات گوشی رو داشتم تا جایی که دکتر بهم گفت قرص مصرف کنم و در اثر خوب نشدن عمل کنم. قرص رو مصرف کردم و خوب شدم. طی چند سال اخیر هندزفری زیاد زدم ولی الان مدتیه که نمیزنم و این مشکل برام پیش اومده. میشه راهنمایی کنید که احتمال وجود چه مشکلی هست یا اینکه ممکنه نیاز به عمل باشه؟ لطفا جواب بدید خیلی نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
در بیمارستان امیر اعلم عمل جراحی پارگی پرده گوش با دفترچه جانبازی نیروهای مسلح انجام میشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام. بنده 16 سالمه و از زبان کوچکم یه توده آویزان شده. مشکل چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید. من موقع مطالعه از گوشبند (earplug) استفاده میکنم . برند های معروف رو نتونستم پیدا کنم ،یک نوع گرفتم که نامی ازش تئ اینترنت نبود ،آیا امن هست استفاده ازش رو ادامه بدم؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ببخشید یه دختر 5ساله دارم الان یه مدتی هست که هز بینیش مدام خون میاد روزی یکبار نمیدونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
Raha8009090
۰۹:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید . دو روز پیش آب وارد گوشم شد و تا الان گوشم کیپ شده و وز وز میکنه باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما کودک سه سال ونیم دارم مخاط بینی اش خشکه چکارکنم خون دماغ نشه نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر من میخوام بینی رو عمل کنم آیا درد دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۳:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید.سوال من این است که من یکبار در سال 91 عمل شدم خود آقای دکتر خرسندی انجام دادن ولی تا 4سال جواب داد این دستگاه پروتز که گوش راستم رو عمل کرده بودن بعد 4سال که رفتم پیششون گفتند نمیشه این گوش راستت رو دوبار جراحی کرد چون ریشه عصبیش به صورتت وصله و یه استخوان هست که اگر دست کاری شه کلا فک تون از کار میوفته جراحی نکرد بعد این یکی گوشم رو عمل کردن گوش چپم رو در سال 95 و باز هم دستگاه جابه جا شده الان سال 99 هست همیشه 4 سال جواب میده؟؟من خیلی خیلی راضی هستم از عملشون ولی کاش همیشه جواب بده ...و الان من دوتا گوشم رو از دست دادم یکیش 15 درصد میشنوه یکیش 50درصد میشنوه ومادر زادی هست .الان من باردارم آیا به نوزاد هم منتقل میشه خواهش میکنم جواب بدین ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ج فراموش شده وطن
۰۰:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام علیکم خداقوت آقا دکتربنده سرم گیج میرفت انگارخونه روسرم میچرخید رفتم دکترعفونت سرم دادوصل کردم ۳تابهترشدم داروی بتاهیستین ۸میلی گرم داداستفاده میکنم بهترم اما احساس سنگینی سر دارم بازاحساس میکنم سرم میخوادبچرخه انکارقرص بتاهیستین جلوی چرخش سرم رامیگیره آقای دکترعفونت گفته مشکل گوش میانی داری ویروس یاعفونت داری سوالم اینه آقای دکتراصلاقرص کپسول عفونت یاچرک خشکن نداده چرا الان ۹روزمیگذرد ضمنا آقای دکتر بنده ۷تاقرص متادون ۴۰ هم میخوردم ودرحال حاضرکردمش ۲تاچهل ممنون میشم جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان
۱۵:۲۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر
دختر من ۲سال۳ماهشه حدود یک ماه پیش بینیش خورد به چوب مبل ورم کرد و کبود شد وهمون لحظه یه کم خون اومد بردم رادیولوژی عکس گرفتیم ولی چیزی معلوم نشد چون گفتن غضروفه حالا نمیدونم لازمه ببرم ام آر آی یا کاری خاصی نمیشه کرد نگران آینده هستم که بینیش انحراف پیدا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
صبا۸۶۴
۰۰:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من امروز یرای اولین بار هنگام تنفس عمیق صدای سوت از یکی ازسوراخ های بینیم خارج میشد آیا خطرناکه؟عمل بینی هم نداشتم
France
علی سینا امینی
۱۸:۴۵ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام و وقت به خیر خدمت دکتر عزیز
من نزدیک به یکسال است که گوش راستم صدا شبیه صدای عقربه ساعت میده ۴ بار رفتم پزشک
یکبار قطره ایرگل داد تا ساکشن کنم دفعه بعد چند تا قرص داد از جمله کلردیازپوکساید، آنتی هیستامین، اسید نیکوتنیک و سایبرجین ۲۵۰۰
ولی تا هنوزم صدای گوشم خوب نشده
من دانشجو استم میخام درس بخونم ولی اصلا نمی تونم چون این صدا اذیتم می‌کنه
لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۵ سالمه در حلقم کنار زبان کوچک یک تیکه گوشت مثل زبان کوچک دیدم در واقع انگار دوتا بود چند وقت پیش کرونا هم گرفته بودم و بعضی وقت ها این تکه گوشت اضافی مثل لقمه ای هست که در حلقم احساس می کنم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۵۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام دکتر جان من چند سال پیش در خدمت سربازی ار پی چی زدم حالت موج گرفتم حالا این چند سال وزوز گوش دارم خیلی هم اذیتم میکنه بیشتر شبها خواب ندارم بعضی وقتها تصمیم بد میگیرم خود کشی از بس اعصابم خورد میشه چکار باید بکنم خسته شدم صداش اصلا قطع نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
کرمی
۲۲:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سلام ،وقت بخیر خدمت دکتر محترم
خانمی ۲۹ساله هستم به دلیل بیماری آنفولانزا دچار کربویی یک ماهه شدم اما بهبود یافتم فقط قدرت بویاییم مثل سابق نیست،الان دو ماه گذشته اما سه هفته است با خوردن خانواده ی پیاز و سیر و موسیر و... احساس طعم فوق بدی دارم و دیگر طعم واقعی آنها را حس نمیکنم همینطور بوی آنها هم بسیار بد شده و بوی عجیبی است حتی با پخته شدن و سرخ شدنشان هم همان بوی آزاردهنده را هم میچشم هم حس میکنم و به طرز عجیبی این بوی نا مطبوع را از قهوه هم استنشاق میکنم.باردار نیستم. از غذا خوردن عاجز شده ام.
در شغلم جهت استریل مصرف دائم الکل ۹۶ درصد داریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام دکتربنده39 سالمه 20 ساله خون ریزی بینی دارم یک بار عمل کردم امارات دارم سیدسکن نمونه برداری آزمایش های زیاد انجام دادم گفتن هیچ مشکلی نداری فقط من هر روز خون دماغ می شم 15تا20دقیقه خون ریزی دارم نمی دانم چکارکنم خیلی وقت هاصبح هابعد از خواب وقتی بیدار میشم خود به خدو از بینیم خون می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر گوشم جرم گرفته آیا جرم گیری کی کنید من بیام مطب شما
Iran (Islamic Republic of)
نیاز
۲۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
سلام چند روز گوش سمت راست وچپ گاهی خارش داره ودرد داره خطر داره
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۳۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر مدت ۵روز میشه که گلو درد خیلی زیادی دارم در حدی که صحبت میکنم گلوم درد میگیره یا حتی عطسه کردن و ... تست کرونا هم دادم هنوز جواب نیومده چه کار باید انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۱۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید ۷۰ سالمه پرده گوشم دوساله پاره است از ۲۰روز پیش شدید عفونت کرده اول۱۰ عددسیفیکسیم۴۰۰ استفاده کردم خوب نشد دوربعد۲۰عدد اموکسی کلاو استفاده کردم تقریبا خشک شد چندساعت بعد از قطع دارو دباره عفونت زیادشدلطفا بفرماییدچگار باید بکنم از قطره هم میتونم استفاده کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
سولماز
۰۰:۰۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من یکماهه گلو درد دارم خلط ته حلقم جمع میشه ته زبانم آفت زده چند بار دکتر رفتم قرص چرک خشک کن دادن چندروز خوب میشه بازم شروع میشه ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
masan
۲۰:۰۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام.من 8 ماه میشه برفک دهان گرفتم و دکتر فقط داروی نیستاتین برام تجویز کرده توی این مدت‌. اما بهبودی حاصل نشده علاوه بر اون سوزش و خونریزی کمی هم داره.مممنون میشم راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام من پسری دارم سه سال وهفت ماهشه لوزه سوم داره مشکلاتی چون ابریزش بینی عفونت گوش جوری عفونت داره افت شنوایی پیداکرده بودهمچنین ابریزش اب دهان جوری ابریزش اب دهان داره که هر چهارساعت پیرهنش خیس میشه تنگی نفس جوری که از دهان نفس میکشه وهمیشه دهانش باز است وهنگام خواب خرخر مکنه وهنگام حرف زدن توبینی حرف میزنه حالا من چیکار کنم روز بروز هم ضعیفتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام من مدتی یه بوی بدیو یه بوی خاص غیرقابل تعریف همش احساس میکنم نمیدونم از توی بینی یا احساسش میکنم گاهی اوقاتم خیلی شدید میشه دلیلش چی میتونه باش؟
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۲۰:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام من حدود ۹ ماه هست که گوش درد دارم .گوش سمت راست با تکون دادن دردش،ببشتر میشه.گاهی اوقات هم انگار گوشم جیغ میکشه ..گاهی اوقات انگار جلوی چشمم مو هست یعنی رو همه چی یه مو میبینم .دلیلش چی میتونه باشه .
Iran (Islamic Republic of)
صفاری
۱۶:۳۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من 24 سالمه و نزدیک 6 ساله که گلوم درد میکنه و همیشه یه دردی هست و هر چی دکتر رفتم انواع داروهای معده و ضد التهابی برای گلوم دادن و ازمایش خون دادم و عکس سولفات باریوم از مری و معده دادم اما میگن چیزی دیده نمیشه ولی دردم خوب نمیشه....خسته شدم چکار کنم تا خوب بشم؟ ایا سرطان هست؟ تب و خلط و بی اشتهایی و ...ندارم ....نمیدونم دلیل درد گلوم چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین تبریزی
۱۵:۰۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام اقای دکتر با کارپول دندانپزشکی پشت گوشمو بی حس کردن ۵ ساعته نرفته چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۹:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام .من پدرم الان ۴۲سال داره .وسه چار سالی هست بخاطر مشکل وراثتی گوشاش روز به روز داره سنگین تر میشه . خواستم ببینم میشه کاریش کرد .تو خدا بگین .الان در حدی هست که به سختی میشنوه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا رحیمی
۲۲:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام من یه مدت حمام میرم آب در گوشم میماند خارج نمی‌شود همیشه هم حالت کیپی دارد گوشم کلا قسمت گوش سمت راست اذیتم میکند در حالت عادی نمیتونم باشه باید یک سره دار بکشم تا گیج بودن از بین برود به نظر شما سی تی اسکن گوش انجام دهم
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۱:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
همسر بنده الان 2 ماهه گلو درد داره و بیشتر اوایل شب سرفه داره و یکم احساس تنگی نفس ..بیش از 3 بار متخصص رفتم هم داخلی هم گوش و حلق بینی..دکتر داخلی اول احتمال کرونا داد تست کرونا دادیم منفی بود بعد دارو داد بیفایده بود بعد 1 ماه دکتر گوش و حلق هم بدونه چک کردن گلو و علایم دیگه همو اول گفت کرونا و یه مشت دارو بیخودی نوشت که الان 10 روزه مصرف میکنه بیفایدس..کرونا اگه بود که باید یا خوب میشد یا بدتر شما راهنمایی کنید لطفا (تب نداره حس بویایی و چشایش هم سالمه ناراحتی گوارشی هم نداره فقط گلو درد و گه گاه سرفه)
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر خسته نباشید چند روزی هست که زیرلاله گوشه راستمم متورم شده و جوش های چرکی در کنار لاله در اومده شب ها نمی تونم بخوابم از درد حتی قسمت نرمی پشت گوشم هم به سفتی سنگ شده و وقتی دستت میزنم به شدت درد می گیره لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
صفی
۱۷:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید دخترم شش سالس گوش چپش نمیشوع دکترا گفتن حس عصبیه ب نظرتون چیکار کنم راه درمانی دارع
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۰:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
حدود 5ماه است گوش چپم کیپ شده و صدای هواپیما در گوگوش دارم لطفاً از آقای دکتر نراقی جواب بدهید
باتشکر عارف
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
عالی بود ممنون از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام

دکتر من ۳۲ سالمه گوش راستم حالت پر بودن داره و سرگیجه حرکتی دارم.

نوار گوش دادم گفتن منییر داری.

گوش راستم کمی سنگین شده و صدای ضربان توشه همش ولی سرگیجه و عدم تعادل داغونم کرده.

برای مطمئن شدن شما منو بیشتر راهنمایی کنید شاید منییر نباشه یا اگه هست چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
لیا شفیعی
۲۲:۳۴ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر . اگر قطره گوش را مصرف کنیم ولی برای شست وشوی آن مراجعه نکنیم چه اتفاقی می افتد ؟ گوش جرم دارد ویکبار شست وشو شده است
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۲:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام اقای دکتر روز بخیر چند وقت هست وقتی از خواب بیدار میشوم داخل گوشم اب هست و بعدا خشک میشه علت اش رو لطف کنید ممنون میشم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید من عمل لوزه دارم ومیترسم بنظرتون درد داره یانه
Iran (Islamic Republic of)
جابرغبیشاوی
۲۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشیدمن رفتم دکتروبهم گفت عصب گوش بایدعمل کنیدتایک ساله دیگه شنوایت ازدست میدیدتهران بهم گفت ۱۰۰میلیون وندارم ببینم دکترهست توشیرازکه بیام عمل کنم اگه هست خواهشن کدوم دکترواسمش وادرسش لطفن بدیدوهزینه اش چنده عصب گوش اگه شیرازهست باتشکرازدکتر
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام.در اوایل اسفند ماه به کرونا مبتلا شدم و بعد از چند روز استراحت خوب شدم اما بویایی و چشاییم از بین رفتن. با گذشت زمان برگشتن ولی هیچکدوم دیگه مثه قبل نشدن. چاره ای برای این مشکل هست؟ سپاس
Germany
سارا هاشمی
۲۳:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. اقای دکتر دو ساله ک بینیمو عمل کردم و الان حدود سه هفته ست داخل حفره بینیم قسمت کف و کناره داخلی پره های بینیم لکه های سفید مثل چرک زده ک هیچ دردی هم ندارن. میخواستم بدونم بنظر شما چی هستن و ایا ب ویروس اچ پی وی ارتباطی دارن یا خیر؟
من پیش متخصص گوش حلق بینی رفتم گفتن بنظر جای بخیه ها چرک کرده ک نیاز ب درمان ندارن و ب مرور زمان خودشون میرن. اما نگرانم میشه شما کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زبان کوچکم بزرگ شده خیلی نفسم تنگ میشه نمیتونم غذا بخورم باید عمل کنم یا راه دیگ هم هس؟
United States of America
نیوشا
۱۳:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید،سوراخ گوشم خیلی سفت وبزرگ شده باید چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۳:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام، بیشتر از7ماه پیش رفتم دندون پزشکی و چهارتا از دندونای جلومو درست کردم،از همون روز تا الان دچار مشکلی شدم که هیچکس نمیتونه درمانم کنه،لب بالاییم ورم میکنه، احساس میکنم فک بالام جابجا شده یا بزرگ شده،و انگار دهنم خوب بسته نمیشه، انتهای فکم همیشه درد داره،نمیتونم درست حرف بزنم و یا سریع حرف بزنم،حتی انگار بینیم همیشه بنده،ب دکتر های زیادی مراجعه کردم پاسخ مناسبی ندادن و گفتن مشکل از دندونات نیست،یه دکتر عمومی گفت از سینوس های بینیم عکس بگیرم و با دیدن عکس گفت که سینوس هات چرکی شدن و بهمون علته،بهم قرص داد، تا موقع ای ک مصرف مبکردم خوب بود ولی وقتی تموم شدن باز دوباره درد شروع شد،نمیدونم چیکار کنم به نظر شما چی بخورم ک خوب بشم
Germany
Sahra
۰۲:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای دکتر من بخاطر بلغم زیاد که از بچگیم بود تا دقتی ک سینوزیتم همل کردم خیلی شدید بود
دکتر رفتم هیچی نمیگن اصلا صدام گرفته یعنی با هرکی صحبت میکنم میگن صدات گرفتس صدام کلف شده من ی دختر 25ساله هستم فقد بک دکتر گفتن بخاطر اینکه بلغم زیاد جمع شده قلوم برای اون
میشه درمانش کرد درست میشه یا نه
با قرصو دارم با باید عمل بشه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۳:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام خوبید ببخشید من روی زبانم نزدیک حنجره ام چندتا برامدگیه علت چیست ایازیگیله
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام ببخشید من الان سه ساله این موقع ک میشه تا پاییز گرفتگی شدید بینی پیدا میکنم همراه با عطسه جوریه ک اصلا نمیتونم شبا بخابم بدیشم اینه بینیم گرفته ولی ابریزش دارم توروخدا بگید چیکار کنم چون خیلی اذیت میشم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام حدود 1سال هست مشکل معده دارم 2بار اندوسکوپی انجام دادم مشکلات معدم کمو بیش حل شده بازگشت اسید معده با رعایت زیاد حل شد ولی احساس سنگینی ویا خفگی در کنار گلو دارم خیلی اذیت میکنه دکتر رفتم میگه از اعصاب خسته شدم چیزی میخورم احساس میکنم خفه دارم میشم کمکم کنید چکار باید بکنم
United States of America
کورش
۲۰:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
دو هفته هست گوش سمتراست صدای مثه هیس میدهت گوش چپم هم نمیدونم ب چ دلیل هفتاد درصد شنوا دارد در کانادا ام ار ای گرفتن چی خاصی معوم تشد ار کم شنوایی گوشم حالا با این صدا چکنم در ضمن سنوس هاو چدکی هم هستن الان اموم ایران و راه برگشتن بستته شده البیته میخابم صدا قطع هست تا یک ساعت بعد خواب هو خوب است چک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من مادرم هشت ماهه که گلودردداره هرکجا هم می‌ره درست نمیشه خودش میگه انگاریه چیزی توی گلو وبینیه منه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
باسلام ببخشید آقای دکتر من چند روزیه صدای ترقه بلندی فهمیدم و اکثر موقع ها صدا رو با وزوز میشنوم و شنوایی ام هم ولی کم نشده رفتم نوار گوش هم گرفتم گفتن که عصب گوشت حساس شده و باید از صداهای خیلی بلند دوری کنی خودش خوب میشه آیا بنظر شما چه کار باید کنم تا این مشکل حل بشه لطفا پاسخ رو بهم بدید لطفا!ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۶:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام من دوفهته پیش سرما خوردم کم کم حس بوییاییم ضعیف شده طرق چپ بینیم اصلا بو حس نمیکنم وسمت راست خیلی خیلی ضعیف ولی حس چشایی دارم از سینوسها وسر عکس گرفتم مشکل نداشتن آیا حس بویایی من برمیگرده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۶:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام من دوفهته پیش سرما خوردم کم کم حس بوییاییم ضعیف شده طرق چپ بینیم اصلا بو حس نمیکنم وسمت راست خیلی خیلی ضعیف ولی حس چشایی دارم از سینوسها وسر عکس گرفتم مشکل نداشتن آیا حس بویایی من برمیگرده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
Sadaf
۰۰:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام دکتر دیروز بینی من ضربه خورد کمی خون اومدعکس گرفتم دکتر عمومی گفت ترک خورده برای اطمینان برم پیش متخصص حلق وبینی ولی هنوز وقت نکردم نگران کنندست؟
Canada
علیرض
۲۳:۲۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشید پدرم سرطان حنجره دارد ۴ بار عمل نمونه برادری داشته عمل چهارم پزشکان متوجه میشن سرطان کل حنجره پدرم در بر گرفته گفتن حنجره پدرم را در بیارن یا برق درمانی کنه راستی پدرم۸۴ سال دارد کدام را برای پدرم بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام کسی که بینی اش شکسته یا پلیپ دارد بیمارستان امیر علم بخواهد عمل زیبایی بکند چقدر است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
میشه جواب بدید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین آتابای
۲۰:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خلت دارم چرک، خمیازه زیاد میکشم ،نفس نفس میزنم شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۰:۵۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من مدت 5ساله گوش چون سکته کرده میخواستم بدونم ایا در مان داره
Iran (Islamic Republic of)
حمید دارابی
۱۴:۰۶ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام علیکم من بادست زدن تو گوشم پرده.گوشم پاره شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر من ششماه کوشم عفونت کرد دکتر زیاد رفتم دکترا کوفتن باید عمل بشه ولی من ازعمل میترسم لودفن منوراهنماای کونید
Iran (Islamic Republic of)
رویا حسینی
۱۳:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
مدت چند ماه است که سردرد و سرگیجه دارم پزشک داخلی میگوید دچار عفونت گوش میانی شدی دو دوره کوآموکسی کلاو و مسکن تجویز کرده و میگوید درمان ندارد از شما تمنا دارم راهنماییم کنید.
متشکرم
Germany
پارسا
۰۳:۱۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام.دوروزیه زیر زبونم. خود زبان نه تقریبا کف دهنم احساس درد میکنم یکم سفید شده و کلا سمت چپ سرم درد میکنه گوشم سرم چشام.دلیل چیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
سلام من دچار کم شنوایی شدید دو طرفه هستم بهترین جراح گوش رو به من معرفی کنید می خواهم به جراحی مراجعه کنم حرف اول توی طبابت بزند نفر اول باشد خواهش می کنم پیگیری بفرمایید به اطلاع من برسانید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
سلام ببخشید دخترم 6 سال است گوش راستش به شدت درد میکند بردم دکتر دو تا شربت اموکسی کلاو و اموکسی سیلین براش نوشت گفت همزمان هه ر دوتا را بهش بدم 12 ساعت 4 سی سی ایا ضرر دارد یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
پرده گوشم چندسالی هست پاره شده الان چندروزگوشم وزوزمیکنه انگارصدای مگس علتش چیه وچه راهکاری پیشنهاد می کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۰:۱۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سلام من با دوستم شوخی کردم حواسم نبود یه چوب رفت تو گوشش بعد اون رفته دکتر دکتر گفته یه قطره بهت میدم که شست شو بدی بعد بیای ببینم که پرده گوشت پاره شده یانه میخواستم ببینم هزینه عمل پرده گوش چقدر هست
Iran (Islamic Republic of)
سلام عباس قیم از آبادان
۰۱:۵۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
ببخشیداقای دکترسلام یه بیماره عراقی دارم دوماه امده مشهدرفته دکترغددگلوودکترداروبراش نوشت نه می تونه غذابخوره نه اب،4ماه بارداره وداروهم مصرف کردحالاخوب نشده امکانش هست عمل بشه 32سال سن داره ممنون میشم ماروبی جواب نذارین با تشکر،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
با سلام۰مدتیه صدام گرفته دکترا میگن تارهای صوتی سمت چپ ورم کرده حدود ۲ ماه هم میگذره آیا درمان دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۱۵:۴۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
دخترم ۱۷ سال است هرچی میخوره دوطرف گلوش میمونه وباعث استفراغ وبی اشتهاییش میشه .اگر میشه راه درمانش را پیشنهاد بدین
Iran (Islamic Republic of)
مانلي
۱۸:۳۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
miss سلام
دخترم نزديك به دوسال است كه عمل گوش كرده و vtدرون گوشش است ايا لازمه كه دستگاه خارج كنيم واينكه برداشتن vt حتما بايد به اتاق عمل بروند يا سر پايي ميشود بيرون اورد
ممنون ميشم جواب بديد
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۴:۱۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
باسلام من حدود۴ماه پیش بعدازسرماخوردگی دچار سرگیجه وسوت سروگوش شدم سرماخوردگیم بهترشداماگوش سمت راستم سوت میکشه سرم سبک وسنگینی میشه ودل پیچه شدیدمیگیرم توروخداکمک کنیدرهانماییم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
دیانا
۲۲:۱۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
با سلام خسته نباشید
آقای دکتر من الان دوروزی بود از درد گوش و عفونت اذیت میشدم اخرا سنگین شده بود و امروز به دکتر متخصص مراجعه کردم و ایشون گفتن گوشم عفونت کرده و عفونت گوش خارج کردن داخل گوشمو پاسمان کردن ولی حالا که خونه اومدم سنگینی گوشمم خیلی بیشتر شده ولی دردش تسکین پیدا کرده من برای سنگینی گوشم باید چیکار کنم ؟؟؟خیلی اذیتم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۲۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
مدتی است که وزوز گوش دارم دکتر هم رفتم گفت عصب گوشم مشکل پیدا کرده و مقداری هم کاهش شنوایی پیدا کردم ایا درمانی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۸:۲۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام من الان حدود یک ساله خلت دارم از روز ی که متوجه شدم خلت دارم تو کف پاین دهانم یه چیز گرد وخیلی نرم کوچک حس میکنم درد ندارم ولی الان یک ماه پشت گوش راستم قرمز شده ودرد دارم خیلی میترسم چیزی باشه هرجا دکتر گرافی میرم میگن چیزی نیست بعضی وقتا رو غدد زخم می شود خاهشن راهنمایی کنین دیگه از دکتر خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۸:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام تشکراززحمات شما اگه کسی گوش خودش را عمل کرده باشد درد داشته باشد ایا میتواند ساکشن کند اشکالی ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ف.م
۱۱:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام مادرم. تو گوشش صدای امواج و طوفان میشنوه حدود دوساله. دکتر گوش هم رفتیم فایده ای نداشت. چه دارویی براش وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۲:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
من كوشم مينير دارد ميشود درباره اين بيماري توضيح دهيد
Iran (Islamic Republic of)
تحيد
۱۶:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
انحراف بينى دارم نميتوانم نفس بكشم بايدجراحى كتم آياجراحى كمكى ميكند
Canada
مهرداد نارویی
۱۲:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام دکتر عمل زیبایی گوش داشتم گوشام دوباره انحراف پیدا کردن به دکتر مراجعه کردم جواب درستی نمیده چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
زانیارمحمدزاده
۰۲:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.من چند روز رفته بودم بیرون یه دفعه ای احساس کردم چیزی وارد دهانم شده است.امروز رفتم پیش متخصص گفتن که اسید معده هست.الان واقعا نمیدونم چی هست.چند روز پیش داشتم غذا میخوردم.وقتی لقمه به همونجا ک احساس میکنم چیزی هست کلی مزه ش تلخ شد.دیشب احساس کردم تو دماغم هست.بعد یه چندساعت گذشت پشت چشمم احساسش کردم.اگه میونید راهنمایی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام ایاجایگزینی برای سمعک است
Iran (Islamic Republic of)
سلام‌ببخشید کدوم‌پزشکا توبیمارستان میلاد اهواز عمل حلق وبینی(لوزه) انجام میدن
۱۰:۵۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
ببخشیدکدوم‌دکترا توبیمارستان میلاد اهواز عمل گوش وحلق وبیتی(لوزه)انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
احمد شیرمحمدی
۱۱:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام من ترشحات پشت حلق دارم سی تی گرفتم خواستم دکترببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر لطفا سوالات ما رو جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
مسلم بهرامی
۱۷:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام‌جناب دکتر..ببخشیدمن زبانم پرز داره وسفیده..قرص دمپرودین وپودرنستات هم استفاده کردم اماجوابی نداد...درضمن ناراحتی معده هم دارم..میشه لطفاًراهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسلم بهرامی
۱۷:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام.من زبانم پرز داره وسفیدهم هست وپودرنستات .وقرص دمپریدون استفاده کردم البته جوابی نداد...وهمچنین ناراحتی معده هم دارم
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۰۲:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
با سلام خدمت شما، آقای دکتر،من حدود یک هفته است که گلو درد شدید بهمراه گوش درد دارم و پس از مراجعه به پزشک ،و تجویز ایشون به آنتی بیوتیک،من یک هفته داروها رو هم مصرف کردم ولی بیفایده بود، الان هر شب یک طرف گلوم و گوش همون سمت درد میگیره و فردا شب طرف دیگه ی گلو و گوش همون سمت، البته امروز متوجه شدم لوزه ام مثل یه توپ کوچولو متورم شده،من چهل و چهار ساله هستم و تا به حال چنین بیماری نگرفته بودم، البته تابحالا سرفه و خلط هم داشتم که قطع شده ولی بلع همراه با درد دارم و گوش درد ولم نمیگنه و شدیداً درگلو احساس خشکی میکنم،لطفا منو راهنمایی کنید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
میرویس اکبر
۱۳:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر میرویس اکبری هستم تودوران بچگی پرده گوشهام پاره شوده منهم نمی دوسنستم الان فهمیدم باید چی کار کنم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام من مدت زیادی هس بینی ام خونیه و گرفتگی داره طوری که بعضی اوقات سخت نفس می کشم باید چی کار کنم؟با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و درود
من مرد55ساله هستم..از ابان95 تا حالا ،گوش راستم که ان زمان در معرض صدای بلند دستگاه قرار داشتم مدام وزوز یا دقیقتر فس سسسس میکنه
البته گوش چپم با همین ناراحتی بعد از مدتی برطرف شد
ولی گوش راستم هنوز همان مشکل را دارد
اعصابم داغون شده
لطفا راهنمایی کنید چ کار کنم؟
ممنون از همه تون
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۳:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام ببخشید من عفونت پشت پرده گوشم جمع شده و گفتن باید عمل vtانجام بدم میشه راجع به عوارضش توضیح بدید و هزینه عمل رو بفرمایید
۱۲
آخرین اخبار