نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی نمایندگی دفتر نفت و گاز غرب کشور در شهرستان مرزی دهلران به طور جدی دنبال می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی محمد احمدی  با بیان این مطلب افزود: با توجه به مطالبه مردم و وجود منابع بزرگ نفت و گاز در منطقه، رایزنی های گسترده ای در این زمینه انجام شده و این مهم در آینده محقق می شود.
وی افزود: کارگروهی فعالیت خود را برای شکل گیری و نحوه استقرار واحدهای نفت و گاز غرب در دهلران آغاز کرده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارائه لیست پیمانکاران این شهرستان و ثبت تمام قرارداد شرکت های عملیاتی از جمله مهم ترین اقدام هاست.
احمدی ادامه داد: استقرار این دفتر می تواند در رونق اقتصادی و حل مشکل اشتغال حوزه نفت و گاز شهرستان تاثیر به سزایی داشته باشد.
وی تاکید کرد: احداث بازارچه مرزی دهلران نیز یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان است.
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مکاتبه های مختلف و پیگیری های متعددی نیز برای تحقق این موضع انجام شده و امیدواریم با همکاری مسوولان بزودی اجرایی شود.
احمدی اضافه کرد: شوربختانه جدیت لازم از سوی مسوولان عراقی برای اجرایی شدن این طرح به دلیل نبود امنیت پایدار در این کشور وجود ندارد و امیدواریم فضایی در این کشور به وجود آید که بتوانیم احداث این بازارچه را نیز دنبال کنیم.
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
متاسفانه همه این موارد فقط در حد حرف و شعارهای دهن پرکن باقی می ماند و هیچ اقدامی برای مردم محروم و مستحق دهلران و سرزمین غنی و ثروتمندش بعمل نمی آید.