سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر با توجه به استقبال مخاطبان بوسنیایی زبان از سریال های ایرانی پخش مجموعه تلویزیونی " ساختمان 85 " را آغاز می نماید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به  نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه تلویزیونی " ساختمان 85 " را به سرپرستی زیرنویس نوشین آشوری برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه به بوسنیایی زیرنویس نموده و پخش خواهد کرد.
 
ترجمه و ویراستاری متون " ساختمان 85 " را مهرداد پورکی برعهده داشته و نوشین آشوری، خود اپراتور زیرنویس این مجموعه نیز بوده است.
 
" ساختمان 85 " را مهدی فخیم زاده نوشته و جلوی دوربین برده و تهیه کنندگی آن بر عهده رضا انصاریان بوده است. داستانی که فخیم‌زاده در این سریال روایت می‌کند، داستان آدم‌های مختلفی است که به خاطر وقوع اتفاقی، درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شوند.
 
در این مجموعه تلویزیونی رویا نونهالی، محمود پاک نیت، محسن افشانی، آشا محرابی، اردشیر تفتی، عمار تفتی، لیلا برخورداری، بهرام ابراهیمی، ساعد هدایتی، احسان پروال، صابر تاتاری، کیوان تقی زاده، روح الله حقگو، زندیش حمیدی، امیررضا دلاوری، سامره رضایی، نفیسه روشن، علی زرینی، انوشیروان فاطمی، فرهاد شریفی، لیدا عباسی، منوچهر قدیری، حمیدرضا قلی خانی، رانا قصیرنژاد، مهدی میامی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.
 
ماجراهای " ساختمان 85 " که محصول شبکه دو سیما است، با پیدا شدن یک جسد در یک آپارتمان که باعث می‌شود آدم‌های بسیاری از ساکنان این آپارتمان با پرونده این موضوع درگیر شوند؛ شروع می شود، اما مسئله اینجا است که جسد در ساختمانی پیدا می‌شود که بخش عمده‌ای از ساکنان آن خلافکار هستند. طبیعی است که وجود این همه خلافکار برای پلیس علامت سوال و سرنخ‌های زیادی را پدید می‌آورد که خیلی از آنها ممکن است به کشف جرایم تازه این افراد منجر شود.
 
مجموعه تلویزیونی " ساختمان 85 " که در 27 قسمت 40 دقیقه ای به بوسنیایی زیرنویس شده است هر روز از ساعت 12:05 به وقت تهران برای مخاطبان بوسنیایی زبان شبکه جهانی سحر پخش می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: سبکه سحر ، ساختمان ، 85
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار