نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : منابع صندوق توسعه ملی از سال آینده در صنعت گردشگری به منظور فعال سازی فعالیت های اقتصادی این حوزه اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، با تاکید بر جایگاه مهم حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی ، افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با کمترین زمان و امکانات و با بیشترین بازدهی همراه است.

وی با اعلام اینکه در دنیا و بخصوص کشورهای اسلامی، گردشگری با حفظ و رعایت موازین شرعی و اسلامی گسترش یافته است، تاکید کرد:این نوع گردشگری به نوبه خود طرفدارانی دارد و اگر در کشور ایران نیز راه اندازی ، تقویت و برای آن تبلیغ شود، در جذب گردشگر و ایجاد درآمد موثر است.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، از پهناورترین استان ایران به عنوان ظرفیتی بزرگ در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد و خاطر نشان کرد : با بکارگیری این ظرفیت بخش زیادی از توانمندی های اقتصادی استان فعال می شود.

 پورابراهیمی با اشاره به تنوع آب و هوایی فوق العاده و طبیعت بکر منطقه از رییس سازمان میراث فرهنگی کشور خواست تا طرح های توسعه اقتصادی حوزه گردشگری استان کرمان را در اولویت طرح های کشوری قرار دهد.

 نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس ، دولت ،مسئولان ، کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی برای شکوفایی صنعت گردشگری اهتمام ویژه دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.