مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیتمان مناسب است اما متأسفانه به خاطر مصدومیت چند بازیکن با تمام قوا نمی‌توانیم در این مسابقات حاضر شویم.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مصدومیت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا هم گریبانگیر ما شده است و 2 تا از بازیکنان اصلی‌مان از جمله هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری به احتمال زیاد در بازی مقابل الشباب حضور نخواهند داشت، متأسفانه ما با تمام بازیکنانمان نمی‌توانیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابیم.
 
مربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: با اینکه ترکیب تیم ما برای بازی با الشباب کامل نیست اما ما با پتانسیلی که داریم وارد زمین مسابقه می‌شویم تا نخستین برد در لیک قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
 
وی درباره ارزیابی‌اش ازتیم فوتبال الشباب گفت: الشباب یکی از تیمهای قدرتمند عربستانی است و بازیکنان خارجی خوبی هم دارد به هر حال ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم ما قصد داریم با برد مقابل الشباب عربستان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.
 
همدانی درباره جاسوسی در تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد بهتر که در این مورد مانور ندهیم در هر خانواده‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد و تیم استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.
 
مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: امیرقلعه نویی پدر تیم استقلال است و بعضی از مواقع تذکراتی به پسرانش که همان بازیکنان هستند می‌دهد. بازیکنان هم می‌دانند هر تذکری که قلعه نویی به آن‌ها می‌دهد برای بهتر شدن وضعیتشان است.

همدانی تصریح کرد: امیر قلعه نویی در سخت ترین شرایط پشت بازیکنان ایستاده است اما برخی از اوقات بازیکنان تاکتیک‌های سرمربی را درست در زمین مسابقه اجرا نمی‌کنند که این باعث عصبانیت قلعه نویی می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور داشتن ما در لیگ قهرمانان آسیا صحیح نیست که رسانه‌ها موضوع درگیری قلعه نویی با بازیکنان را بزرگ کنند.
پرداخت به این مسئله به نفع فوتبال ما نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد ناراحتی قلعه نویی نسبت به عملکرد دستیارانش گفت: به طور حتم قصور از ما بوده که قلعه نویی تذکر داده است. قلعه‌نویی به کارش اشراف دارد وموردی که احساس کند به دستیارانش گوشزد می‌کند.

همدانی درمورد احتمال جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده زحمت زیادی برای باشگاه استقلال کشیده است و باشگاه استقلال با مدیریت فتح‌الله‌زاده حاشیه کمتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشته است.

مربی استقلال عنوان کرد: به هر حال مسئولان ورزش باید مدیرلایقی همچون فتح‌الله‌زاده را حفظ کنند و حضور فتح‌الله‌زاده تا الان به نفع استقلال بوده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار