مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان قم گفت: مبنای فعالیت ما در حوزه جوانان شاخص های تعیین شده وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس جهان بینی گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای مدیریت راهبردی امور جوانان، شاخص های حوزه جوانان را تعیین کرده است. این شاخص ها و برنامه های مرتبط با آنها از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شده و با مشارکت دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی و اجتماعی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که بر مبنای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و نیازهای جوانان استان از سوی اداره کل ورزش و جوانان و سمن های استانی برنامه ریزی و عملیاتی شده، آموزش مهارت های زندگی برای زوج های جوان است. این کلاس های آموزشی طی سال جاری به صورت مستمر برگزار شده و مورد استقبال زوج های جوان استان قرار گرفته است.

جهان بینی برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را از دیگر اقدامات حوزه جوانان استان دانست و گفت: بیشترین مصوبات این ستاد در زمینه پیگیری وضعیت وام ازدواج، برنامه های حوزه ازدواج و مسائل خانواده، اوقات فراغت و جشنواره های حوزه جوانان با همکاری نهادها و دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم است.

 وی با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد استان قم اظهار داشت: در این استان 190 سمن در حوزه جوانان فعالیت می کنند. در راستای توانمندسازی این سمن ها، دوره های آموزشی اداری مالی ویژه مدیران و دبیران عضو سمن های جوانان برگزار شد. همچنین برخی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان قم با تعامل، همکاری و مشارکت جوانان فعال در تشکل های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی برگزار شد.  
 
برچسب ها: فعالیت ، شاخص ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام... در خصوص عدم پرداخت وام ازدواج به جوانان و نبود بودجه گزارش تهیه کنین. با این وجود جوانان دیگه تمایلی به تشکیل زندگی ندارن...
آخرین اخبار