جوانان امروز، تشنه فطرت و مهدويت هستند و همه مسئولين بايد اين فرصت را غنيمت شمرده وبه وظايف خود در اين زمينه عمل نمايند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ دبير اجرايی همايش مهدويت گفت : در دو ماه  اخیر 50 ،پيش نشست در زمينه مهدويت در استان و شهرستانها برگزار شد.

 شیر محمدی افزود:اين همايش الهام گرفته از آيه قرآنی و بيانات مقام معظم رهبری است که جنگ نرم را در جامعه امروزی مهم دانستند که دشمنان اسلام و انقلاب ،درصدد هستند تا  به کشور و انقلاب از اين طريق ضربه بزنند .

وی  با اشاره به اینکه هدف دشمن امروز خواباندن پرچم توحيد وحدت افزای جهان اسلام است ادامه داد: امروز بخشهای فرهنگی وظيفه سنگينی د رمقابل توطئه های دشمنان دارند .

دبير اجرايی همايش مهدويت   تصریح کرد :جوانان امروز، تشنه فطرت و مهدويت هستند و همه مسئولين بايد اين فرصت را غنيمت شمرده وبه وظايف خود در اين زمينه عمل نمايند .

معاون فرهنگی و امور دانشجوئی وزارت بهداشت  نیز در این همایش گفت: وزارت بهداشت متولی حوزه سلامت کشور است و در ابعاد مختلفی مانند سلامت جسم، روان و حتی سلامت معنوی دارای اهداف بلند مدت است و ارائه خدمت می کند.

 آيتی افزود : برای پيشبرد سلامت کشور تنها وزارت بهداشت، مسئوليت ندارد بلکه همه دستگاه ها و ارگان های مختلف جامعه در اين امر خطير مسئول هستند .

وی  نهادينه شدن فرهنگ مهدويت را در تغيير سبک زندگی مهم برشمرد و  خاطر نشان کرد : بايد مدينه فاضله ای ايجاد کنيم و در وهله اول تغيير سبک زندگی را از خودمان شروع کنيم و امنيت و سلامت را دو مقوله مهم در تغيير سبک زندگی حائز اهميت دانست/ س

 

برچسب ها: فرهنگ ، مهدویت ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.