اصفهان/شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

رتبه برتر مديريت دانش کشور را به خود اختصاص داد

در سومين دوره جايزه مديريت سازمان دانشي برتر کشور ، فولاد مبارکه براي سومين سال پياپي رتبه برتر دانشي کشور ( MAKE) را به خود اختصاص داد و به مرحله نهايي ارزيابي سازمانهاي دانشي برتر آسيا راه يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان درخصوص دريافت لوح تقدير و تنديس اين جايزه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان که امروز با بيش از 7 ميليون توليد فولادخام در کشور سهم 52 درصدي در توليد فولاد کشور را برعهده دارد، ورود به عرصه دانش محوري و ارزيابي دانش سازمان در کلاسهاي جهاني را از بدو دوران ساخت و آغاز بهره‌برداري در قالب قراردادهاي مدون با شرکتهاي اروپايي که دانش فني ساخت کارخانه های فولادي را برعهده داشتند‌، در دستور کار قرار داده و موفق شده است با انتقال اين دانش فني، امروز خود را به عنوان مادرِ دانش فني توليد فولاد کشور معرفي نمايد.

بهرام سبحاني در ادامه به نقش بي‌بديل انتقال دانش فني کارکنان مجرب و با دانش شرکت فولاد مبارکه اصفهان در به بهره‌برداري رساندن شرکت فولاد هرمزگان و ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا اشاره کرد و افزود: در شرايطي که شرکتهاي طرف قرارداد خارجي بنا به دلايلي از تکميل طرحهاي ياد شده سرباز زدند، در اين شرايط کارکنان فولاد مبارکه در همه سطوح بسيج شدند و توانستند با همکاري کارکنان شرکتهاي يادشده و با انتقال دانش فني کسب شده در فولاد مبارکه اين شرکتها را به خوبي به بهره‌برداري برسانند و در راه رسيدن به ظرفيتهاي اسمي‌اشان رهنمون سازند.

مديرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: اکنون فولاد مبارکه به لحاظ دانش فني به جايي رسيده است که نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نيز مي‌تواند وارد عرصه ساخت و بهره‌برداري از طرحهاي فولادي شود و با تعاملي برد برد در راه اعتلاي اقتصاد و صنعت فولاد کشور نقش‌آفريني کند.

وي اظهار اميدواري کرد: با همکاري نهادهاي ذيربط، سايرسازمانها و کارخانه های کشور نيز با نهادينه نمودن اهداف MAKE (MOST ADMIRED knowledge enterprise) به بالاترين رده‌ها و نمرات اين جايزه جهاني دست يابد.

گفتني است: جايزه جهاني MAKE به عنوان معتبرترين جايزه دانشي دنيا به صورت سالانه در 4 قاره جهان برگزار مي‌گردد. اين جايزه از سال 1390 توسط دانشگاه صنعتي شريف به عنوان شعبه MAKE در ايران اجرا شد و شرکت فولاد مبارکه موفق شده است طي سال‌هاي 1390، 91 و 92 به عنوان سازمان دانشي برتر ايران به مرحله آسيايي راه يابد. از جمله شرکت‌هاي برتر در اين جايزه مي‌توان به POSCO در آسيا و APPLE, GOOGLE و SAMSUNG در دنيا اشاره کرد./س


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.