رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور با اشاره به آمار بیش از نیم میلیون نفری خیّرین مدرسه ساز در داخل و خارج کشور، گفت: بیش از 30 درصد مدارس کشور توسط خیّرین ساخته شده است.

ˈرضا حافظیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ملت مسلمان ایران اسلامی تاکید مؤکد دین مبین اسلام مبنی بر علم آموزی را به خوبی درک کرده اند.

وی گفت: در حالی که در دین اسلام فضیلت علم آموزی حتی از بسیاری عبادات برتر و بالاتر شمرده شده، طی 16 سال گذشته (از زمان شکل گیری مجمع خیّرین مدرسه ساز تاکنون) خیّرین در عرصه مدرسه سازی با عشق و علاقه وافر حضور یافته و مشارکت کرده اند.

حافظی تصریح کرد: هم اینک 500 هزار خیّر در داخل و بیش از هزار خیّر در خارج کشور به امر خطیر مدرسه سازی و سرمایه گذاری معنوی در این راستا اهتمام دارند.

وی خاطرنشان کرد: آمارها حاکی است 30 درصد مدارس کل کشور به همت خیّرین مدرسه ساز و مردم احداث شده و این راه نورانی و پرثمر ادامه خواهد داشت.

رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: به یقین مشارکت مردم سبب می شود تا در آینده ای نزدیک دیگر مشکلی به لحاظ فضای آموزشی در شهرستان ها و حتی روستاهای دورافتاده کشور نداشته باشیم.

وی یادآور شد: خیّرین با حضور در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، معضلات این حوزه را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش می کنند.

حافظی افزود: بیش از شش هزار و 800 پروژه در این حوزه از زمان دولت قبل تعریف شده که تاکنون 800 مورد آن به اتمام رسیده و مابقی آنها نیز با مشارکت آحاد مردم و خیّرین به انجام خواهد رسید./ش


برچسب ها: مدارس ، خیرین ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.