معاون توسعه مديريت، منابع و اموراستانهاي وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت: نيروي انساني کارآمد ، متعهد و متخصص سرمايه اصلي يك سازمان است و بايد براي آن برنامه ريزي مناسب صورت گيرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  توليد وتجارت ايران(شاتا)؛ علي يزداني در جمع روساي سازمان هاي صنعت،معدن وتجارت استانها با بيان اين مطلب، افزود: چابك‌سازي ، افزايش بهره‌وري و پرهيز از موازي‌كاري در سطح ستاد و استانها ‌بايد جدي گرفته شود.

معاون وزير صنعت، معدن وتجارت يادآور شد: لايحه اختيارات و شرح وظايف اين وزارتخانه در كميته‌هاي تخصصي کميسيون زير بنايي دولت در حال نهايي شدن است .

معاون توسعه مديريت،‌ منابع و امور استانها با اشاره به اين مطلب كه يكي از موضوعات قابل پي گيري اين معاونت؛ توجه به آموزش نيروي انساني است و هدف اصلي آموزش؛ توانمندسازي و به روزرساني اطلاعات است، افزود: با هماهنگي بعمل آمده بزودي تقويم برنامه آموزشي سال 93 ابلاغ مي شود.

وي در پايان ضمن تاكيد بر اجراي مقررات و بخشنامه هاي صادره از جانب معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و وزير صنعت، معدن وتجارت ؛ جذب نيروي جديد در ستاد وزارتخانه و سازمانهاي استاني بطور كلي ممنوع است، گفت: اقدامات لازم جهت تصويب ساختار سازماني ستاد و استانها انجام شده است كه بزودي به استانها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، نیرو ، بهره وری ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار