گسترش فساد مالی در رژیم صهیونیستی به حدی است که حتی در میان خاخام‌های این رژیم نیز وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،  گسترش فساد مالی در رژیم صهیونیستی به حدی است که حتی در میان خاخام‌های این رژیم نیز وجود دارد.

دادگاههای اسرائیلی به تازگی با پرونده‌های فساد مالی مسئولان احزاب و رهبران آن و حتی خاخام‌ها روبرو شده اند.براساس مطالعات انجام شده درآمدهای  بازار سیاه در اسرائیل بالغ بر هفت میلیارد دلار است.آمارها حاکی از آن است که 88 درصد از اسرائیلی‌ها معتقدند دولت این رژیم فاسد است.

"خاخام بانیتو" یکی از موسسان مدرسه دینی یهودیان در اقصی نقاط جهان است."بانیتو" موسس امپراتوری فساد از اسرائیل تا آمریکا نیز به شمار می‌آید. وی توانسته است  مشاور مافیای اسرائیلی و افسران ارتش و سیاستمداران و وزرای سابق و فعلی این رژیم شود.وی بصورت گسترده ای در امور فساد دست دارد و دارائی های او بالغ بر 57 میلیون دلار است.

احمد رفیق عوض استاد دانشگاه قدس گفت: حکومت اسرائیل در جهان به عنوان مشهورترین حکومت فاسد شناخته می‌شود.کارشناسان معتقدند که پدیده فساد در اسرائیل منجر به فروپاشی جامعه اسرائیل می‌شود. این پدیده از زمان تشکیل اسرائیل تا امروز در این جامعه وجود داشته است.

المیادین گفت:چندسال پیش مسئولان گمرک اسرائیل با مسئله‌ای شوک آور مواجه شدند و کشف کردند که سگو وزیر انرژی این رژیم در بسته‌های شکلات قرص اکستازی قاچاق می‌کند. وی در آن زمان به 4 سال زندان محکوم شد.نخست وزیرانی نظیر شارون و پسرانش نیز در فساد غوطه ور بوده اند. از میان وزرا "بانی زوری" و" لیبرمن" و حتی زنانی مثل "شولا زاکن" رئیس دفتر مدیر دفتر "ایهود اولمرت" در فساد دست داشته اند.

افزون بر فساد شرکت‌های ساختمان سازی که در زمینه شهرک‌سازی فعالیت دارند به تازگی فساد مالی و جنسی سفیر اسرائیل در نروژ نیز فاش شده است و نیروهای پلیس و دادگاههای اسرائیل هر روزه از تشکیل پرونده‌های فساد جدیدی درشهرهای مختلف خبر می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار