مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران گفت: امروزه سرانگشت دولتمردان این کشور در جای جای کره زمین خون‌آلود شده است.

"محمدکاظم انبارلویی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا و تکرار سناریوی نقض حقوق بشر ایران، اظهار داشت: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است و امروزه سرانگشت دولتمردان این کشور در جای جای کره زمین خون‌آلود شده است.
 
وی با بیان اینکه مداخله در امور کشورها و کشتار ملت‌ها بزرگ‌ترین نقض حقوق بشر از سوی آمریکا است، افزود: آنچه که در ایران به عنوان نقض حقوق بشر مطرح می‌شود این است که عده‌ای در ایران به عنوان پیاده‌نظام آمریکا عمل می‌کنند و مطالبی در نشریات می‌نویسند که به عنوان مصداق نقض حقوق بشر و نقض آزادی بیان حساب شود، درحالی که ناقض قانون اساسی است.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نقض حقوق انسانی و آزادی بیان در مطبوعات از سوی خائنان ایرانی بهانه‌ای به آمریکا می‌دهد که آنها کشور ما را به نقض حقوق بشر و آزادی بیان متهم کند.
 
مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی ایران را آزادترین کشور جهان به لحاظ آزادی در طی 35 سال گذشته عنوان کرد و افزود: در ایران دروغ، تشویش اذهان، اهانت به اشخاص حقوقی و حقیقی آزاد نیست و فکر می‌کنم هر انسان منصفی نشر دروغ و اهانت را جزو مصداق آزادی نقد و بیان نداند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حقوق ، بشر ، آمریکایی ، خون ، آلود ، سر ، انگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار