متن کامل مناظره‌های انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، با مقدمه سیدعزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش مهمترین رویداد این هفته ، متن کامل مناظره‌های انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، با مقدمه سیدعزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما، منتشر شد. در این کتاب 420 صفحه‌یی، مجموعه سخنان نامزدهای انتخابات یازدهم در بخش مناظره‌های اقتصادی، مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، مناظره سیاست داخلی و خارجی به همراه تصاویر برگزیده مناظره‌ها، بدون کم‌ترین دخل و تصرفی منتشر شده است .

هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی ویژه نوجوانان و جوانان 12 تا 30 سال سراسر کشور شامگاه معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. رییس سازمان صدا و سیما در مراسم معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور گفت: هیچکس بی‌نیاز از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه مداحی نیست و باید این رهنمودها را مطالعه کرد.

علی دارابی معاون سیما و جمعی از مدیران سیما  از لوکیشن ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران بازدید و با عوامل برنامه ساز، تهیه کننده و کارگردان این برنامه گفت وگو و از نزدیک مراحل ساخت برنامه را بررسی کردند.

دیگر رویداد این هفته، ویژه برنامه «جشن سلامت» به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد تاسیس شبکه سلامت سیما از شبکه سلامت سیما با حضور مهمانانی از سازمان ها و نهادهای مختلف کشوری از شبکه سلامت پخش شد.

"مجید زین‌العابدین " مدیر شبکه سه طی حکمی محمودرضا تخشید را از مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما برکنار کرد. و طی حکمی از سوی مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه 3  محمدرضا شریفی، مدیرگروه فیلم‌های تلویزیونی، سرگرمی و تفریحات شبکه سه سیما به عنوان سرپرست گروه فیلم و سریال منصوب شد.

مستند "زنان ماهی گیر جزیره" به کارگردانی شهرزاد پویا و شیرین وحیدی موفق به حضوردر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی زنان سوئد، شد. این مستند که از تولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس است، زندگی زنان ماهیگیر «جزیره هنگام» در جنوب کشور را به تصویر می‌کشد.

داستان «کدو قلقله‌زن» که توسط احمد عربانی در سال 89 به شکل انیمیشن تولید شده بود از شبکه پویا به روی آنتن رفت.

شبکه رادیویی ایران در راستای آشنایی بیشتر شنوندگان به ویژه جوانان با حوادث و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس هر هفته برنامه‌ای را با عنوان "فصلی نو" را پخش می‌کند . سرتیپ پاسدار ولی‌الله همت برادر شهید ابراهیم همت مهمان  این برنامه بود.

اشکان خطیبی هم به جمع مجریان برنامه‌های تحویل سال تلویزیون پیوست. پیش از این حضور احسان علیخانی در شبکه سه سیما و رامبد جوان در شبکه تهران برای اجرای ویژه برنامه تحویل سال تلویزیون به قطعیت رسیده بود.

51  داور از میان هنرمندان، اهالی رسانه‌ و مدیران فرهنگی و هنری برترین برنامه‌های شبکه سه را طی 20 سال اخیر انتخاب کردند.

شبکه پویا به مناسبت روز درختکاری سه انیمیشن «فیل کوچولو»، «بانی و نانی» و «روز درختکاری» را در یک قسمت با موضوع درختکاری به روی آنتن ‌برد.


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار