مدیر اجرایی جدید لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به فکر تغییراتی بزرگ در ساختار این لیگ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مدیر اجرایی جدید لیگ بسکتبال NBA به فکر تغییراتی در ساختار لیگ حرفه ای است. سیلور قبل از هر چیز به دنبال ایجاد محدودیت سنی برای ورود بازیکنان به لیگ است. با قوانین فعلی بازیکنان از 19 سالگی امکان ورود به NBA را دارند اما جانشین استرن اعتقاد دارد اگر محدودیت سنی برای ورود به لیگ، دو سال بالاتر برود،‌ لیگ قوی تر می شود.

سیلور علاوه بر محدودیت سنی بالاتر، به دنبال ایجاد رابطه ای قوی تر با لیگ دانشگاهی NCAA است و تاکید می کند که نمایندگان هر دو لیگ باید در تصمیمات یکدیگر دخیل باشند هر چند برای چنین رابطه ای، اتحادیه بازیکنان و سایر مسئولان لیگ NBA هم باید نظر بدهند.

مدیر اجرایی جدید اعتقاد دارد در لیگ مشکل مواد نیروزا وجود ندارد و مواردی مثل هدو تورک اوغلو نادر هستند. سیلور می گوید: تستهایی که از بازیکنان گرفته می شود، این حرف را تایید می کنند. استفاده از مواد نیروزا بخشی از فرهنگ NBA نیست.

سیلور همچنین به فکر تغییر سیستم یارکشی سالانه است که تیمها را برای برنده شدن در آن مجبور به کارهایی مثل باخت عمدی در یک فصل می کند. وی چاره کار را نیز در این می داند که بدترین تیم فصل تنها یک چهارم شانس برای انتخاب اول در یارکشی را داشته باشد.

گفتنی است، آدام سیلور به تازگی جایگزین دیوید استرن مدیر اجرایی سابق NBA شده که کمتر از یک ماه قبل با پشت سر گذاشتن 30 سال در رأس لیگ، بازنشسته شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آدام ، سیلور ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار