بانک رفاه به مشتريان خود هشدار داد مراقب کلاهبرداران حرفه اي باشند که با عنوان پرداخت وام و اعلام برنده شدن در قرعه کشي ها فعاليت مي کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومي بانک رفاه ، مشاهده شده است اشخاصي با تماس تلفني با افراد مختلف و اعلام آمادگي براي پرداخت وام هاي کلان يا اعلام برنده شدن در قرعه کشي هاي مختلف ،کلاهبرداري و  وجوهي به صورت الکترونيکي دريافت مي کنند.

دريافت وجه از شيوه هايي مانند معرفي شماره کارت بانک ، دريافت شماره سريال کارت شارژ تلفن همراه و ... بوده است. 

بانک رفاه کارگران تأکيد کرده است هيچگونه اطلاع رساني و تماس از طرق ياد شده مورد تأييد اين بانک نيست و مشتريان مراقب باشند اطلاعات خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهند.
 
بانک رفاه افزوده است : هرگونه اطلاع رساني به مشتريان از طريق مجاري رسمي اين بانک صورت مي گيرد و لازم است مشتريان قبل از ارائه اطلاعات خود، از صحت و امنيت مرجع درخواست کننده اطلاعات اطمينان داشته باشند.

محمدرضا نظري مدير عامل بانک رفاه نيز با تاکيد بر خدمات رساني مطلوب به مشتريان و مردم گفت : آينده ازآن سازماني است که دانش محور باشد و ضمن دارا بودن نيروي انساني جوان، پويا و خلاق به حوزه فناوري اطلاعات نيز توجه ويژه اي بکند.
آقاي نظري خاطرنشان کرد: يکي از الزامات بانک رفاه، ورود به عرصه بانکداري الکترونيک به جاي افزايش فضاي فيزيکي شعب و افزايش دانش به ويژه دانش فناوري اطلاعات است تا  با ارائه خدمات الکترونيکي روزآمد به مشتريان در جذب و حفظ مشتريان بکوشيم.
 
مدير عامل بانک رفاه از روحيه بسيار قوي و شاداب کارکنان به عنوان ويژگي مثبت ياد کرد و افزود : اين امر نشان دهنده وفاداري همکاران به بانک رفاه است و بي شک با چنين رويکردي خواهند توانست بر مشکلات ، پيروز شوند. 
 
مدير عامل بانک رفاه گفت : جوان بودن و مسئوليت پذير بودن سرمايه انساني هر سازمان در ارائه عملکرد مطلوب ، بسيار تاثيرگذار است.

وي همچنين بر گسترش سهم بازار، جذب منابع، وصول مطالبات و سودآوري فعاليّت‌ها به عنوان شاخص‌هاي اصلي و اساسي تأکيد کرد.

مدير عامل بانک رفاه کارگران در ادامه با بيان اينکه دانشگاه محل تلاقي علم ، فرهنگ و دانش و محيطي مقدس براي همه ماست، بر آمادگي کامل اين بانک در حمايت از طرح هاي دانش بنيان و فناوري هاي نوين تاکيد کرد.

وي افزود: بستر و آمادگي هاي لازم براي برقراري تعامل گسترده و متقابل در جهت تحقق اين اهداف وجود دارد. 

نظري با تشريح خدمات و طرح هاي نوين اين بانک تصريح کرد: بانک رفاه کارگران در حال حاضر از ظرفيت بسيار بالايي در ارائه خدمات برخوردار است و مسئولان آن نيز در پي ارائه بهترين طرح ها و خدمات به عموم مشتريان جامعه هستند. 

نظري با تاکيد بر اينکه همه مردم کشور در بهره مندي از خدمات بانک رفاه کارگران سهيم هستند ، اظهار داشت:  اين بانک خدمات ارزنده اي به مشتريان ارائه کرده و مشتري مداري و ارائه به روز ترين و کارآمدترين خدمات هم خط مشي و از اهداف کلان اين بانک است.

نظري با بيان اين که اين بانک مفتخر به ارائه خدمت به اقشار فرهيخته دانشگاهيان کشور اعم از دانشجويان و استادان است ،افزود: در آينده تلاش خواهيم کرد طرح ها و خدمات نويني در جهت رضايت مندي و رفاه حال اين دسته ازمشتريان بانک طراحي و عرضه شود. 

مديرعامل بانک رفاه کارگران افزود: مي توانيم همه خدمات بانک را در قالب بسته اي ويژه استادان به آنها ارائه کنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار