عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: می‌توانیم از لحاظ اجرا و عملکرد دولت کنونی را در مسیر تحقق اهداف ببینیم اما برای احراز موفقیت در این زمینه باید ببینیم که آیین‌نامه‌ها، هماهنگی‌ها و نتیجه بخشی‌ها چگونه است.

ایرج ندیمی نماینده لاریجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به میزان تحقق شعار سال 92 گفت: در ارتباط با مسئله تحقق شعار سال 92  مبنی بر حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی این مسئله مطرح است که بعضی از افراد در بعد برگزاری همایش و گفتار و گفتمان و تبلیغات مشغول بوده‌اند که این مسائل به نظر من مقدمه‌ای برای تحقق این امر هستند.    
 
ندیمی تاکید کرد: به تعبیری دیگر شعار سال 92 تعیین اهداف و هم‌سویی روش‌ها و هماهنگی قوا و استفاده از منابع مردمی است که در این بعد ما با رویکردهایی رو به رو هستیم.
 
نماینده لاریجان و سیاهکل ادامه داد: حماسه سیاسی به لحاظ موضوع انتخابات برای دولت فعلی سال آغاز بود و به دلیل این که دولت بیش از شش ماه نیست که زمام امور را به دست گرفته نمی‌توان بر آن خرده گرفت که پاسخ‌گویی بسیاری از مسائل باشد.
 
وی در ادامه بیان کرد: اما در حوزه اقتصاد می‌توان در موارد مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار داد مانند بودجه نویسی و یا سایر مواردی که می‌توانیم در جهت تسهیل امور به آن پرداخت.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در حوزه بودجه دولت قبل رویکردهایی را تعریف کرد که به لحاظ عدم تامین منابع اصلاحیه خورد و این بیانگر دیده نشدن بخشی از واقعیت بود اما دولت یازدهم در بودجه‌ای که ارائه کرد بخشی از موارد مانند تولید ملی را در اولویت قرار داد.
 
ندیمی گفت: تولید ملی در ارتباط با واسپاری بخش‌های دولتی به بخش خصوصی و تعاونی و همچنین استفاده کمتر از منابع صندوق توسعه ملی و تخصیص منابعی از یارانه‌ها برای حمایت از تولید ملی اقداماتی را انجام داد که برای آغاز سال جدید مطرح خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌توانیم از لحاظ اجرا و عملکرد دولت کنونی را در مسیر تحقق اهداف ببینیم اما برای احراز موفقیت در این زمینه باید ببینیم که آیین‌نامه‌ها، هماهنگی‌ها و نتیجه بخشی‌ها چگونه است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار