مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: ستاد گردشگری نوروزی منطقه یک به صورت فوق العاده آغاز به کار کرد.

 مجید سعادتمندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در راستای طرح استقبال از بهار و با توجه به جاذبه های متعدد گردشگری و توریستی از جمله منابع طبیعی و آثار تاریخی( امام زاده) و تفریحی شهرستان شمیرانات و به طور ویژه  تجریش ستاد گردشگری نوروزی آغاز به کار کرد.
 
وی تصریح کرد: پیرو تشکیل ستاد مرکزی گردشگری تهران و با عنایت به تاکید شهردار منطقه مبنی بر استقبال با شکوه از بهار 93، ستاد گردشگری نوروزی منطقه یک با حضور قائم مقام منطقه به  عنوان رئیس ستاد، معاون امور اجتماعی و فرهنگی به عنوان دبیر جانشین ستاد و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران منطقه تشکیل شد.
 
مدیر رفاه منطقه یک افزود: در این زمینه  تمهیدات  لازم انجام شده و در راستای تسهیل امر گردشگری در منطقه  فعالیتهایی  اجرایی طرح مهمان طهران در منطقه یک از اول اسفند ماه پیگیری و تاکنون 5 هزار  جلد کتاب راهنمای گردشگری شمیران و 2 هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری شهر و بروشورها و نقشه های راهنمای گردشگری در دست تهیه است.
 
 سعادتمندی خاطر نشان کرد: با همکاری معاونت امور شهری و فضای سبز پیگیری لازم جهت ایستگاه های اسکان و راهنمای گردشگری در حال تعیین و جانمایی است که به زودی نصب و راه اندازی می شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: گردشگر ، نوروز ، طرح ، جاذبه ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار