شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی در تهران، تاکید کرد سرزمین فلسطین سرانجام به ملت فلسطین باز خواهد گشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، این شبکه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی در تهران، تاکید کرد سرزمین فلسطین سرانجام به ملت فلسطین باز خواهد گشت. 

قاسم گفت: می‌خواهند با به رسمیت شناخته شدن اسرائیل به عنوان دولت یهودی، فلسطین را به اردوگاهی برای آوارگان فلسطینی تبدیل کنند. 

نعیم قاسم افزود: غرب به این علت برای ضربه زدن به ایران تلاش می‌کند که ایران نماینده رویکرد جهانی برای تثبیت حقوق ملت‌هاست. آمریکا می‌خواهد با زیر پا گذاشتن حقوق ملت فلسطین، جایگاه اسرائیل را در منطقه تثبیت کند. 

معاون دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: در سوریه گروه‌های مخالف یا خواسته‌های مردمی مطرح نیست، بلکه تصمیم بین المللی برای ویرانی سوریه طرفدار مقاومت مطرح است.

 راه حل بحران سوریه سیاسی است و ما از همان نخستین روز این بر این مسئله تاکید کردیم. به این علت می‌خواهند به سوریه ضربه بزنند که سوریه خط مقدم مقاومت است. آیا مخالفانی که اسرائیل مجروحان آنها را درمان می‌کند می‌خواهند آینده سوریه را بسازند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار