نخست وزیر انگلیس در حالی امروز به فلسطین اشغالی و کرانه باختری رود اردن سفر می‌کند که محور مذاکرات وی با مقامات، ایران و مذاکرات سازش خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری الرساله نت از بیت المقدس ، نخست وزیر انگلیس امروز به فلسطین اشغالی و کرانه باختری رود اردن سفر می‌کند .

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند دیویدکامرون برای نخستین بار از زمان تصدی  مقام نخست وزیری انگلیس از تل آویو و رام الله دیدار می کند .

 قرار بود این سفر چند هفته پیش انجام گیرد اما بارش شدید باران و جاری شدن سیل دربرخی شهرهای انگلیس سفر کامرون را به تعویق انداخت.

بر اساس گزارش رسانه های اسرائیلی ، نخست وزیر انگلیس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دیگر مقامات این رژیم دیدار و همچنین در کنست ( پارلمان ) سخنرانی خواهد کرد.

دیوید کامرون پس از پایان دیدارش از اسرائیل به رام الله خواهد رفت و با  محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره مسایل داخلی فلسطین و  فرایند صلح گفتگو خواهد کرد .

 به نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی ،سفر کامرون به منطقه نقش مهمی در حل اختلاف های فعلی بین  تشکیلات خودگردان فلسطین و  اسرائیل خواهد داشت .

انتهای پیام/
برچسب ها: کامرون ، تل اویو ، رام الله ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار