سخنگوی نیروی مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه از ناپدید شدن یک صلحبان عضو این نیروی مشترک در دارفور خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ سخنگوی نیروی مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه از ناپدید شدن یک صلحبان عضو این نیروی مشترک در دارفور خبر داد. این در حالی است که خشونت ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.  

"کریستفر سیسمانیک" سخنگوی نیروی مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا  با بیان این که این نیروی صلحبان در تاریخ 11 مارس در دارفورشمالی ناپدید شده است گفت با همکاری مقامات محلی درتلاش هستیم وی را پیدا کنیم.

 نیروی مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا وظیفه حفاظت از غیر نظامیان و برقراری امنیت را در دارفور بر عهده دارد.

به گفته سازمان ملل متحد  پس از 11 سال درگیری میان شورشیان و دولت، خشونت ها در دارفور تاکنون به کشته شدن سیصد هزار تن منجر شده است.

سازمان ملل متحد در گزارشی دیگر اعلام کرد از 2 سال گذشته تا کنون، به علت درگیری های خونین میان شبه نظامیان عرب،  مشکلات اقتصادی سودان ، اوضاع را در منطقه بدتر کرده است .

بیش از 19 هزار سرباز و پلیس همچنین هزار غیر نظامی خارجی و 3 هزار سودانی برای نیروی مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا کار می کنند .

انتهای پیام/
برچسب ها: نیروی ، صلحبان ، سودان ، ناپدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار