سریال "سرزمین کهن" جزء اصلی هفت‌سین فرامرز روشنایی محسوب می‌شود.

فرامرز روشنایی بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: اتفاق خوشایند من در سال 92 این است که خداوند تن سالم به ما عطا کرده و از این بابت خداوند را شاکر هستم و امیدوارم که در سال 93 سلامتی را از ما نگیرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول سال 92 فعالیت کاری‌ام در سینما و تلویزیون زیاد بود، اما در نیمه دوم سال 92 رکود و بیکاری بود امیدوارم که در سال جدید تمام روزهایم همچون نیمه اول سال 92 باشد.

روشنایی بازیگر نخستین سریال اینترنتی ایران در خصوص خاطره خود در عید نوروز گفت: دیدن مادرم بهترین خاطره در عید نوروز است، اما متأسفانه با توجه به شرایط کاری ما کمتر به دیدن مادرم می‌روم.

روشنایی در خصوص چیدن هفت‌سین تلویزیونی افزود: اولین سین در سفره هفت‌سین من در نوروز "سرزمین کهن" است که بعد از سال‌ها به عنوان یک کار بسیار خوب به روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: مردم ایران مدیون قوم بختیاری هستند، در همه جا چه در خانواده و چه در قومیت‌های مختلف افراد مثبت و منفی وجود دارد.

این بازیگر تصریح کرد: دومین سین هفت‌سین نوروزی‌ام سینما است.

این بازیگر اظهار داشت: هر سال برای همه ایرانی‌ها در سرتاسر جهان امنیت، سلامتی و آرامش را آرزو می‌کنم.

روشنایی خاطرنشان کرد: در "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش دکتر آموزگار را بر عهده دارم و "معمای شاه" یک کار فاخر و ارزشمند صد در صد از آثار ماندگار تلویزیون خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرزمین ، کهن ، سریال ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.