در دور اول سفرهای نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین 63 هزار و 902 نفر فرهنگی و غیر فرهنگی از خدمات اسکان مدارس استان سمنان بهره مند شدند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان قریب 64 هزار نفر زائر و مسافر نوروز در دور اول سفرهای سال نو در مدارس این استان خبر داد.

حسین گل هاشم گفت: در دور اول سفرهای نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین 63 هزار و 902 نفر فرهنگی و غیر فرهنگی از خدمات اسکان مدارس استان سمنان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد نسبت به مدت مشابه نوروز پارسال هفت درصد افزایش دارد اظهار داشت: این مرحله از اسکان از بیست و هفتم اسفند آغاز شده است.

گل هاشم گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برای مواقع ضروری و به ویژه شرایط سرد شدن هوا تمهیدات خاصی اندیشیده و سالنهای ورزشی و سایر مکان های مناسب را برای اسکان مسافران مهیا کرده است.

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: این اداره کل برای اسکان مسافران و به ویژه زائران حرم رضوی که از این استان عبور می کنند یک هزار و 500 کلاس درس در 246 باب مدرسه را در نقاط مختلف آماده و تجهیز کرده است.

اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان سمنان تا سیزدهم فروردین ادامه دارد.
570 کیلومتر از مسیر تهران - مشهد از استان سمنان می گذرد/س
برچسب ها: مسافر ، اسکان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.