رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اقامت بیش از 19 میلیون اقامت شب تا پایان پنجم فروردین‌ماه در هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و سایر مراکز اقامتی، کمپ‌ها و چادرهای مسافرتی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرتضی رحمانی‌موحد گفت: از 29 اسفند ماه 92 تا پایان روز پنجم فرودین‌ ماه بیش از 19 میلیون و 899 هزار و 882 نفر در مراکز اقامتی کشور به ثبت رسیده است.

به گفته‌ی او، از مجموع این اقامت‌ها، 28 درصد به چادرهای مسافرتی، 14 درصد به مراکز اقامتی ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی، 20 درصد به کلاس‌های مدارس و 14 درصد به کمپ‌های موقت اختصاص داشت. ضمن این‌که اقامت در هتل‌ها و هتل آپارتمانها حدود 5 / 5 درصد و اقامت در منازل استیجاری، 19 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از هفت میلیون و 243 هزار نفر تا پنجم فروردین از مراکز فرهنگی، جاذبه‌ها و کاخ موزه‌ها در کل کشور بازدید کرده‌اند.

رحمانی‌موحد درباره‌ی با امور نظارتی ستاد هم گفت: بیش از 14 هزار و 552 بازدید نظارتی تاکنون انجام شده است که بیش از 664 تذکر و 135 اخطار به واحدهای متخلف به ثبت رسیده است.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تشویق 189 واحد فعال هم خبر داد و افزود: از آغاز تعطیلات (29 اسفندماه) تا روز گذشته، بیش از 124 شکایت نیز به ثبت رسیده است که 77 مورد به تعطیلی یا تعلیق منجر شده است.

برچسب ها: چادر ، نوروز ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار